سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس

سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس یک پلتفرم واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین است که هنرمندان و سرمایه گذاران را در متاورس به هم متصل می کند. کاربران می‌توانند در بخش سرمایه گذاری توکن CEEK VR شرکت کنند تا بلیت‌های رویدادهای مجازی بخرند. این به سرگرمی‌ها حق امتیاز پرداختی بدون اصطکاک می‌دهد. اما، سوال اینجاست که CEEK VR چیست و چگونه کار می کند؟ امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با CEEK VR کریپتو متاورس صحبت می کنیم.

سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس و محرک های فضای متاورس

امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس سه تا از بزرگترین محرک‌های پذیرش رمزارز و بلاک چین تا به امروز هستند. این امر در حالی اتفاق می‌افتد که افراد مشهور و برندها پذیرش NFT و برنامه‌های بازی متاورس را برای بومی‌های غیر رمزنگاری تبلیغ می‌کنند و متاورس را به یکی از مورد انتظارترین روندها در فناوری تبدیل می‌کنند.

علاوه بر این، DeFi کاربر پسندتر از همیشه است. Ceek VR این فناوری‌ها را در یک پلتفرم غوطه‌ور ترکیب می‌کند که هنرمندان، موسیقی‌دانان، ورزشکاران و سازندگان محتوا را قادر می‌سازد تا با مخاطبان درون دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند.

 

ویژگی توکن و سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس

توکن بومی CEEK یک مکانیسم پرداخت غیرمتمرکز را فراهم می کند که پرداخت حق امتیاز را در زمان واقعی تسهیل می کند. به علاوه، به دارندگان این امکان را می دهد که در مورد نحوه توسعه پلتفرم نظر داشته باشند.  در این مقاله، ما قصد داریم تا عمیقاً وارد دنیای Ceek VR شویم. ما بررسی خواهیم کرد که این پلتفرم چگونه هنرمندان و سازندگان را با مخاطبان خود در متاورس با استفاده از NFT و DeFi متصل می‌کند. همچنین، در مورد اقتصاد توکن CEEK VR و موارد استفاده مختلف برای توکن ابزار اصلی بحث خواهیم کرد. به علاوه، ما به سوالات رایجی مانند “CEEK VR چیست؟” خواهیم پرداخت.

ویژگی توکن و CEEK VR کریپتو متاورس

سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس چیست؟

سیک‌ وی‌آر یک پلت فرم واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین (VR) و واقعیت افزوده (AR) روی اتریوم و زنجیره هوشمند BNB (BSC) است. سیک‌ وی‌آر به عنوان یک مرکز سرگرمی متمرکز بر هنرمندان، ورزشکاران، سازندگان محتوا و مخاطبان را برای مشارکت در تجربیات مجازی به هم متصل می‌کند. پلتفرم سیک‌ وی‌آر تجربیات انحصاری تعامل طرفداران مانند کنسرت، رویدادهای ورزشی، و سمینارها را از طریق متاورس CEEK City، که شامل یک تئاتر، عرصه، و استادیوم ورزشی است، فراهم می‌کند.

سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس به عنوان یک برنامه غیر متمرکز

به عنوان یک برنامه غیرمتمرکز (dapp)، اکوسیستم سیک‌ وی‌آر از طریق یک سری قراردادهای هوشمند هماهنگ می شود. همچنین، این پلتفرم توسط جامعه دارندگان توکن سیک‌ وی‌آر اداره می شود. علاوه بر این، این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق بازار NFT، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد، خرید و فروش کنند.

این دارایی های کمیاب و منحصر به فرد به دارندگان امکان دسترسی به کالاها، محتوا و تجربیات فیزیکی منحصر به فرد را می دهد. همچنین، CEEK VR با گروه موسیقی یونیورسال برای به دست آوردن حقوق اجرای زنده از هنرمندان موسیقی در سطح جهانی شریک شده است.

سیک‌ وی‌آر  کریپتو متاورس با چه شرکت هوایی همکاری کرده است؟

سیک‌ وی‌آر همچنین با متا آکیولوس، اپل و مایکروسافت، سه نام برجسته در سخت افزار VR، شریک است. دستگاه های سخت افزاری ثبت اختراع سیک‌ وی‌آر به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شوند. آن‌ها در برخی از بزرگترین فروشگاه ها در سراسر آمریکای شمالی از جمله Target و Best Buy در دسترس هستند.

این دستگاه‌ها کاربران را از طریق اتریوم یا زنجیره هوشمند BNB به شبکه سیک‌ وی‌آر متصل می‌کنند. این کار باعث می شود تا بتوانند از طریق پلتفرم اختصاصی تحویل محتوای واقعیت مجازی در اقتصاد توکن CEEK VR شرکت کنند. هدست های واقعیت مجازی CEEK Megadeth تجربه حضور در کنسرت های زنده را شبیه سازی می کنند. به این ترتیب، هر کسی می‌تواند از هر کجای دنیا در این رویدادها شرکت کند.

هدست سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس

اکنون بیایید نگاهی به فناوری هدست CEEK VR کریپتو متاورس بیندازیم. هدست سیک‌ وی‌آر «تنها پلتفرم محتوای جامع، ساده و ایمن است که با اکثر گوشی‌های هوشمند کار می‌کند». هدست‌های واقعیت مجازی و بسته‌های اشتراک از حدود ۹۹ دلار برای یک اشتراک سه ماهه شروع می‌شوند و برای بسته‌های پریمیوم از ۲۴۹ دلار بالاتر می‌روند. این هدست با طراحی راحت، تماشای سه بعدی 360 درجه را فراهم می کند.

ویژگی هدست سیک‌ وی‌آر کریپتو متاورس

کاربران را قادر می سازد تا یوتیوب را در واقعیت مجازی تماشا کنند و یک صفحه نمایش 1000 اینچی را با استفاده از مشاهده مجازی شبیه سازی می کند. علاوه بر این، هدست های VR میدان دید 105 درجه را با تنظیم کانونی 0 تا 400 درجه فراهم می کنند. بعلاوه، طراحی جمع و جور، هدست را با وجود قطر لنز 42 میلی متری HD بسیار سبک وزن می کند.

سخن آخر

توکن CEEK توکن کاربردی پلت فرم CEEK VR کریپتو متاورس است. در صورت تکمیل آموزش متاورس این توکن به سازندگان اجازه می دهد تا درآمد غیرفعالی کسب کنند. همچنین، توکن CEEK پرداخت حق امتیاز هنرمندان را به صورت شفاف در بلاک چین تسهیل می‌کند. علاوه بر این جریان‌های درآمد جدیدی را از طریق تجربیات VR باز می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 11 =