های استریت کریپتو متاورس

های استریت کریپتو متاورس یکی از انواع متاورس کوین ها است. های استریت جهان فیزیکی و دیجیتال را با یک MMORPG کاملاً جدید پل می کند. این پروژه که به صورت بومی با فناوری Unity و Blockchain ساخته شده است، محصولات واقعی را با ابزارهای اضافی با تبدیل آن‌ها به آیتم های درون بازی ارائه می دهد. های استریت یک متاورس جهان باز بازی و کسب درآمد است که خرید، بازی، NFT، مارک های سنتی و مارک های رمزنگاری را با یک بازی MMORPG ترکیب می کند. کاربران می‌توانند با انجام ماموریت‌ها، شرکت در رویدادهای اجتماعی، معاشرت با بازیکنان و خرید NFT از مارک‌های دنیای واقعی، بازی کنند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با های استریت کریپتو متاورس است.

وظیفه های استریت کریپتو متاورس

امروزه پرداختی ها با تجارت الکترونیک جنبه اجتماعی خرید را از بین می برد. های استریت تجارت الکترونیک را در دوره Metaverse و Web3 دوباره تجسم می کند. این کار با ادغام روش های سنتی در دنیای متاورس‌، از طریق توکن کردن محصولات به اقلام “فیگیتال” انجام می شود.

بازی و یادگیری های استریت به همراه آموزش متاورس و به دنبال نشان دادن بازدهی پایدار با مشارکت برند خود است.

ویژگی های برجسته های استریت کریپتو متاورس

های استریت یک Metaverse و MMORPG غیرمتمرکز است. در آن برندها، اعم از سنتی و رمزنگاری، می‌توانند از Merchant Portal برای ادغام یکپارچه و ایجاد حضور خود در Highstreet World استفاده کنند. از روز اول، این پروژه برای قابلیت همکاری تلاش می‌کند. همچنین در حال حاضر سرمایه گذاران بزرگی از صرافی‌هایی مانند بایننس، بلاک‌چین‌هایی مانند AVAX گرفته تا Everyrealm و Animoca، دارد.

فراتر از پروژه های رمزنگاری، برندهایی مانند Balenciaga و LVMH در حال گسترش دامنه بازی های ویدیویی هستند تا به بازارهای جدید گسترش یابند. با افزایش محبوبیت NFT ها، بسیاری از برندها با استفاده از Bored Ape مخصوص خود و حتی هاروی نیکولز با قطره های NFT خود، بیشتر به صنعت آدیداس پیوستند.

های استریت کریپتو متاورس و ارتباط با برندها

با این حال، برندها برای ساخت و توسعه بازی‌های تمام‌مقیاس مجهز نیستند. این فرصتی است که Highstreet برای تعریف نسل بعدی خرید از آن استفاده می‌کند. با یک پرتال تجاری توسعه یافته در متاپلکس، هم برندهای تاسیس شده و هم برندهای جدید می توانند از این پروژه بهره ببرند و به طور یکپارچه ویترین فروشگاه های مجازی را هم در web3 و هم در Metaverse ایجاد کنند. این پروژه خود یک تجربه MMORPG در جهان باز است که در آن تمام آیتم های درون بازی محصولی از برندهای واقعی هستند.

های استریت کریپتو متاورس و توکن ها STREET

علاوه بر نشان های HIGH، توکن های STREET ارز درون بازی پروژه هستند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان بعدی شانس مساوی برای لذت بردن از بازی بدون تورم شدید دارند. همچنین در عین حال به شرکت کنندگان اولیه به طور عادلانه پاداش می دهند. موارد استفاده از نشانه STREET عبارتند از:

Highstreet کریپتو متاورس و توکن ها STREET

ارز درون بازی

به عنوان ارز اصلی برای تسهیل تمام تراکنش های درون بازی (مانند خرید از شخصیت های NPC که نشان دهنده برندها، خرید از بازیکنان دیگر، تعمیرات آیتم های درون بازی) استفاده می شود.

بازی و کسب درآمد

STREET را می توان با شکار هیولاها و انجام ماموریت ها به دست آورد، STREET Token معادل SLP در Axie Infinity است.

فناوری واقعیت مجازی و های استریت کریپتو متاورس

با این فرض ایجاد شد که بازیکنان به طور کامل در دنیای مجازی غوطه ور خواهند شد. علاوه بر همکاری فعال با سازندگان پیشرو سخت افزار مانند HTC، عوامل دیگری نیز در توسعه پروژه نقش دارند که عبارتند از:

تجسم شخصی

برای به تصویر کشیدن نمایش کاربران از حرکات بدنشان در دنیای مجازی، تیم از یک SDK آواتار به نام Tafi avatar استفاده می کند. همان موتوری که مجموعه CloneX NFT RTFKT را تامین می کند.

اجتماعی

برای فعال کردن ویژگی‌های اجتماعی در VR، با استفاده از موتور بازی Unity Multiplay، یک سرویس میزبانی چند نفره، توسعه یافته است. این حرکت بدن بازیکن را همگام می کند و از حجم زیادی از داده ها برای حفظ حرکات ارگانیک بازیکن پشتیبانی می کند.

VR Analytics

ارائه معیارهای داده های قابل اندازه گیری به تجربیات VR از طریق استفاده از تجزیه و تحلیل های مختلف در این بخش است. یک IP جدید تجزیه و تحلیل داده توسط Retina که توسط Highstreet خریداری شده است.

اجزای اصلی های استریت کریپتو متاورس

Highstreet کریپتو متاورس از اجزای اصلی زیر تشکیل شده است که به صورت پیوسته کار می کنند:

Highstreet Marketplace

کاربران می توانند محصولات فیگیتال و NFT ها را در بازار درون بازی بخرند و بفروشند.

Highstreet Homes

کاربران می‌توانند «خانه‌های» خود را در مکان‌های مختلف پروژه از طریق IHO (پیشنهادات اولیه خانه) خریداری کنند.

Highstreet Lands

بسته‌های زمینی و hexes به برندهای دنیای واقعی سفارش داده می‌شوند تا برای ایجاد زیرساخت‌های درون بازی (باشگاه‌ها، مغازه‌ها، خانه‌ها، تجربیات و غیره) توسعه دهند.

Forever Fomo Duck Squad (Ducks)

علاوه بر این که NFT های رسمی و نمادین NFT های Highstreet World هستند

گیم پلی نامتقارن

این پروژه از بازیکنان پشتیبانی می کند تا از طیف وسیعی از پلتفرم های مختلف به آن بپیوندند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − one =