بازی ایلوویوم متاورس

بازی ایلوویوم متاورس یک پروژه متاورس مبتنی بر اتریوم است که شبیه به The Sandbox (SAND)، Axie Infinity (AXS) یا Decentraland (MANA) است. در یک محیط نقش آفرینی جهان باز، بازیکنان می توانند دنیای بازی را کشف کنند. کوئست ها را کامل کنند یا ارتشی از به اصطلاح Illuvials بسازند. این ها می توانند برای مبارزه با بازیکنان دیگر استفاده شوند، سپس با هر مبارزه ای که برنده می شوند قوی تر می شوند. در عین حال، ایلوویوم متاورس NFT های قابل معامله (توکن های غیرقابل تعویض) هستند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با بازی ایلوویوم متاورس است.

بازی ایلوویوم متاورس: گیم پلی

Illuvium (ILV) ترکیبی از اکتشاف جهان باز و مبارزه PVP است. بازیکنان می توانند ارتشی از موجودات قدرتمند (Illuvials) بسازند یا وقت خود را صرف کاوش در وسعت دنیای بازی کنند. ایلوویال ها ویژگی های مختلفی دارند. به عنوان مثال، کلاس هایی مانند نگهبان، جنگنده یا سرکش وجود دارد. قدرت آن ها با ویژگی های متعددی تعیین می شود – مانند سرعت حمله یا میزان آسیب. به زبان ساده: هر چه Illuvial کمیاب تر و قوی تر باشد، قیمتی که می توان با آن به عنوان NFT به دست آورد، بالاتر است.

این سیستم با Axie Infinity (AXS) قابل مقایسه است. بازی ایلوویوم متاورس (ILV)، با این حال، یک گام فراتر رفت و جلوه های بصری استادانه ای را ارائه می دهد. بلکه ویژگی های متعددی را نیز ارائه می دهد که برای رضایت بازیکنان معمولی و طرفداران DeFi در نظر گرفته شده است.

ویژگی بازی ایلوویوم متاورس

شما دنیای ایلوویوم را کاوش می کنید، ماموریت ها و چالش های روزانه را کامل می کنید یا با هیولاها و دیگر بازیکنان مبارزه می کنید. شبیه به Axies در Axie Infinity، دنیای بازی Illuvium (ILV) توسط Illuvials قبلا معرفی شده است. بازیکنان می توانند با آن‌ها مبارزه کنند، آن‌ها را شکست دهند، آن‌ها را به سلامت برگردانند. همچنین آن‌ها را به ارتش خود اضافه کنند، جایی که در نهایت به بازیکن در نبرد با سایر گیمرهای ایلوویوم کمک خواهند کرد.

هر یک از این ایلوویال ها دارای چندین ویژگی هستند که آن‌ها را به طور متفاوتی کمیاب، مفید و در نتیجه ارزشمند می کند. شما می‌توانید white paper بازی ایلوویوم متاورس را بررسی کنید و اطلاعات دقیقی در مورد سکه دریافت کنید.

ایلوویوم کوین و بازی ایلوویوم متاورس

مانند Axie Infinity (AXS)، ایلوویوم همچنین دارای یک توکن بومی (ILV) است که برای اهداف مختلف در اکوسیستم Illuvium استفاده می شود. به عنوان مثال، بازیکنان برای عملکرد بازی خود با ILV پاداش می‌گیرند و این توکن همچنین امکان مشارکت در سازمان غیرمتمرکز مستقل بازی (DAO) را فراهم می‌کند. ویژگی دیگر این که، علاوه بر تبادل غیرمتمرکز، این بازی بازی برخی از عملکردهای DeFi را نیز ارائه می دهد.

قیمت ایلوویوم متاورس

پروژه بلاک‌چین Play2Earn Illuvium Coin (ILV) در سال جاری عملکردی هیجان‌انگیز داشته است.x برای مثال، ILV در تاریخ 1 ژوئیه با قیمت 68.86 دلار معامله می‌شد. از آن زمان، ارز دیجیتال تقریباً به طور مداوم در حال افزایش بوده است. در حال حاضر، پس از آخرین ایراد، یک ایلوویوم 1120 دلار قیمت دارد. با این حال، ارزش ILV در سه ماه گذشته دو برابر شد.

قیمت ایلوویوم متاورس

جالب ترین ویژگی ها برای بازی ایلوویوم متاورس

با این حال، جالب ترین ویژگی Illuvium Coin سیستم Play2Earn است. بازیکنان می توانند در ILV از طریق مسابقات و مسابقات یا با تکمیل ماموریت های PVE جوایزی کسب کنند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند Illuvials را بگیرند و منابعی را برای خرید و فروش در Illuvidex، بازار درون بازی جمع آوری کنند. توکن بومی، ILV، می‌تواند در اکوسیستم Illuvium برای پاداش دادن به بازیکنان برای عملکردشان استفاده شود. علاوه بر این، می توانید از توکن برای شرکت در اداره بازی استفاده کنید.

آیا هنوز باید در بازی ایلوویوم متاورس سرمایه گذاری کنید؟

کارشناسان برجسته در صنعت مالی ادعا می‌کنند:

متاورس جهان فیزیکی را فرا خواهد گرفت

Bank of America & Grayscale: بازی ایلوویوم متاورس

این فرآیند فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای فناوری بلاک چین ایجاد می‌کند. پتانسیل عظیم صنعت Metaverse در تبلیغات، رویدادهای دیجیتال، تجارت اجتماعی، سخت‌افزار و کسب درآمد».

سخن آخر

بازی ایلوویوم متاورس یکی از انواع بازی ها برای کسب درآمد در فضای متاورس است. همانطور که می‌دانید سرمایه گذاران از طریق خرید زمین در متاورس یا استفاده از کریپتو متاورس ها درآمدزایی می کنند. اما تشخیص این که کدام یک از این روش های برای سوددهی بهتر است نیاز به تحقیقات بیشتر دارد. امروزه تعداد کمی از افراد می دانند که برخی بازی ها مثل بازی ایلوویوم متاورس توانایی سوددهی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

four × five =