بازی Magic متاورس چیست؟

Magic متاورس یکی از انواع کریپتو متاورس ها در دنیای متاورس است. برای استفاده از این نوع کریپتو متاورس مثل باقی آن ها باید آموزش متاورس را دیده باشید. در این مقاله و در وبسایت متاورس پارسی، اطلاعاتی در مورد پروژه Magic Metaverse و توکن MAC مورد بحث قرار خواهیم داد. Magic متاورس یک نسخه حماسی سه بعدی از بازی نقش آفرینی ARPG ماجراجویی سرزمین جادویی است که بر اساس زنجیره هوشمند امنیت ارز (BSC) ساخته شد. همچنین عناصری مانند “معدن، تعهد، نبرد، DEFI، NFT و DAO” را ادغام می کند.

ویژگی های بازی Magic متاورس

این بازی از روش بازی های کلاسیک برای ساخت یک دنیای مجازی عجیب به اسم قاره آندره استفاده می کند. در این قاره جادوگران زیادی با ابرقدرت ها وجود دارند که نیروهای خود را برای مبارزه با پادشاه شیطان جمع آوری می کنند و قلمرو از دست رفته و «سنگ آندره» را پس می گیرند. مزایای Magic متاورس، حس غوطه وری نه تنها از تصویر، بلکه از تمام جنبه های بازی ناشی می شود. غوطه وری، آزادی بازیکن را تا حد زیادی افزایش می دهد. همچنین روش های بازی نامحدود را گسترش می دهد.

تبادل در دارایی های NFT در Magic متاورس

Magic متاورس شامل دستگاه های جادویی به عنوان تبادل ارزش و سناریوهای بازی در دارایی های NFT است. بازیکنان می توانند از طریق نبردهای PVP / PVE بین کاربران درآمد کسب کنند. با جمع آوری و آموزش شعبده بازها و ارتقاء تجهیزات، اثربخشی رزمی را بهبود بخشید. سپس سطح را پشت سر بگذارید و پس از انجام کارهای اصلی مختلف، پاداش دریافت کنید. تمام مزایایی که بازیکنان به دست می آورند، مثل NFT، می توانند در صرافی های غیرمتمرکز معامله شوند.

سرمایه گذاری در Magic متاورس

وقتی سرمایه‌گذاران خود را در طراحی پیچیده Gamefi وارد می‌کنند، به نظر می‌رسد مردم سؤال اولیه درباره بازی را نادیده می‌گیرند – آیا سرگرم کننده است؟ Magic متاورس مانند دیگر بازی های دو بعدی با کیفیت تصویر ضعیف و روش های قدیمی نیست. این بازی شامل بخش های زیر است.

  • The Human
  • The Protoss
  • The Ghost
  • The Evil
  • Pet System
  • Partner System
  • Equipment system
  • Trading System

چگونه و از کجا توکن Magic متاورس بخریم؟

ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی را بخرید. معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، بایننس (BNB) ارزهای دیجیتال اصلی آن است. بسیاری از صرافی بایننس استفاده می کنند زیرا یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است که سپرده های فیات را می پذیرد. بایننس یک صرافی رمزارز محبوب است که در چین راه اندازی شد. اما سپس دفتر مرکزی خود را به جزیره مالت در اتحادیه اروپا منتقل کرد. بایننس به دلیل خدمات تبادل کریپتو به کریپتو محبوب است. بایننس در شیدایی سال 2017 وارد صحنه شد و از آن زمان به برترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شد.

مجیک متاورس یک آلتکوین است

از آنجایی که MAC یک آلتکوین است، باید سکه های خود را به صرافی منتقل کنیم که MAC قابل معامله باشد. صرافی‌هایی وجود دارند که پیشنهاد می‌دهند تا Magic متاورس را در بخش های مختلف بازار معامله کنند. به وب‌سایت‌های آن‌ها سر بزنید و برای یک حساب ثبت نام کنید. پس از اتمام کار، باید بسته به فرآیند های بازار موجود، از بایننس یک BTC/ETH/USDT/BNB سپرده گذاری کنید. پس از تایید سپرده، می توانید MAC را از صرافی خریداری کنید.

Magic متاورس در حال حاضر بالاتر از میانگین 200 روزه (SMA) معامله می شود.

قیمت مجیک متاورس

قیمت Magic Metaverse در حال حاضر بالاتر از SMA 50 روزه است و این نشانگر در 338 روز گذشته، از 14 مارس 2022، سیگنال خرید را نشان می دهد. آخرین صلیب مرگ در بازار بیت کوین 249 روز پیش، در 10 ژوئن 2022 اتفاق افتاد. در همین حال، آخرین صلیب طلایی در 07 اوت 2022، یعنی 191 روز پیش رخ داد. بر اساس شاخص های فنی کارشناسان، SMA 200 روزه Magic متاورس در امسال افزایش می یابد و تا 16 مارس 2023 به 0.220810 دلار خواهد رسید.

شاخص قدرت نسبی برای Magic متاورس

نوسانگر حرکت شاخص قدرت نسبی (RSI) یک شاخص محبوب است که نشان می دهد ارز دیجیتال بیش از حد فروخته شده است.

سخن آخر

میانگین متحرک یک شاخص محبوب در همه بازارهای مالی است. هدف از میانگین متحرک (MA) هموارسازی عملکرد قیمت در مدت زمان معینی است. میانگین‌های متحرک یک شاخص هستند و به این معنی است که بر اساس عملکرد قبلی قیمت هستند. شما می توانید برای Magic متاورس یا هر نوع کریپتو متاورس دیگر دو نوع میانگین متحرک را پیدا کنید، میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA).

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + seventeen =