Ontology متاورس چیست؟ 

Ontology متاورس یکی از انواع کریپتو متاورس ها است که جز لیست برترین اعضای آن نیز محسوب می شود. مفهوم “Metaverse” به سرعت در حال تبدیل شدن به واقعیت است – و Ontology متاورس قرار است بخشی جدایی ناپذیر از این اکوسیستم در حال تکامل باشد. شناسه ONT Ontology برای Metaverse آینده مجهز شد. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از محیط های مختلف در Metaverse عبور کنند، علاوه بر این امکان مهاجرت به داخل و خارج از دنیای مجازی را فراهم می کند.  چه آنلاین و چه آفلاین، اعتماد یک ویژگی جدایی ناپذیر یک جامعه کارآمد است. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با آنتولوژی متاورس است.

بررسی آنتولوژی متاورس در OScore

OScore، سیستم بررسی اعتبار، اعتماد و قابلیت اطمینان را هنگام انجام معاملات تقویت می کند و به نفع افراد و سازمان ها به طور یکسان است. Ontology متعهد به تسریع ورود متاورس آینده از طریق تحقیق و توسعه بلاک چین و ارتقاء بیشتر هویت غیرمتمرکز و راه حل های داده آن است.

 

توسعه محصولات در آنتولوژی متاورس

ONTO App نسخه 4.1.3 منتشر شد که از زنجیره FIO و ویژگی دامنه ها پشتیبانی می کند و همچنین مسیرهای ویژگی اشتراک گذاری را به روز می کند.

آنتولوژی متاورس میزبان یک کمپین اجتماعی با 4 پروژه BSC MVB بود

شرکت کنندگان می توانند پس از انجام کارهایی مانند دانلود برنامه ONTO، جوایز را به طور مساوی به اشتراک بگذارند. این رویداد در حال انجام است و تعداد شرکت کنندگان در حال حاضر از 4000 نفر فراتر رفته است. این کریپتو متاورس یک کمپین اجتماعی را با PokeMine میزبانی کرد. در آن شرکت‌کنندگانی که وظایفی مانند دانلود برنامه ONTO را انجام می‌دهند، فرصت کسب جوایز را دارند. این رویداد با حضور بیش از 400 شرکت کننده با موفقیت به پایان رسید.

ONTO میزبان یک کمپین اجتماعی با WidiLand بود. شرکت‌کنندگانی که کارهایی مانند دانلود برنامه ONTO را انجام می‌دهند، این فرصت را دارند که جوایزی کسب کنند. این رویداد با بیش از 300 شرکت کننده در حال انجام است.

فعالیت در زنجیره متاورس توسط آنتولوژی متاورس

لی جون، بنیانگذار آنتولوژی ، با سایبرنیوز مصاحبه کرد، او گفت که کاربران به طور فزاینده ای اطلاعات شخصی حساس خود را در ازای خدمات راحتی در این مکان به اشتراک می گذارند: اما آیا حریم خصوصی ارزش به خطر انداختن دارد؟ او معتقد است که هویت غیرمتمرکز می تواند حریم خصوصی کاربران را در هنگام داشتن زندگی های به هم پیوسته فزاینده حفظ کند.

آنتولوژی متاورس در رسانه

AMB Crypto — 《Metaverse پتانسیل تبدیل شدن به یک صنعت تریلیون دلاری را نشان می دهد و Web3.0 را متحول می کند》اینترنت موبایل Web 2.0 نحوه، مکان، زمان و چرایی استفاده ما از اینترنت را تغییر داد. این به نوبه خود، محصولات، خدمات و شرکت‌هایی را که ما استفاده می‌کردیم تغییر داد، که مدل‌های تجاری، فرهنگ و سیاست ما را تغییر داد. Web 3.0 Metaverse نیز پتانسیل انجام همین کار را دارد.

اهداف آنتولوژی متاورس

Ontology متاورس و اهداف آن بیشتر در زمینه ساختار زیست محیطی Web3 و ایجاد زیرساخت غیرمتمرکز است. همچنین Ontology متاورس قابل همکاری بهتر برای ورود متاورس و فناوری داده را امکان پذیر می کند. این کار باعث می شود تا حریم خصوصی هویت کاربر و امنیت اطلاعات را در خود قرار دهد. در عین حال، ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز با هویت غیرمتمرکز با ایجاد مشارکت های جهانی ممکن می سازد.

اهداف Ontology متاورس

در اقتصاد Metaverse، کاربران می توانند از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و تجارت به ثروت برسند. با انجام این کار، کل اکوسیستم گسترش می یابد. با این حال، شایان ذکر است که این نوع اکوسیستم یک حلقه بسته نیست.

آنتولوژی متاورس چه تاثیری در این دنیای واقعیت مجازی گذاشت؟

متاورس یک دنیای صرفا مجازی نیست. باید از نزدیک با دنیای واقعی در ارتباط باشد تا توانایی های بالقوه خود را درک کند. کاربران نه تنها با کار در دنیای واقعی بلکه با انجام بازی در دنیای مجازی نیز می توانند درآمد کسب کنند. این دو نوع دارایی به شدت نقد هستند و به اکوسیستم فراگیر کمک می کنند.

سخن آخر

آنتولوژی متاورس تنها درگیر تحقیق و توسعه فناوری نیست. ما در این مقاله به بررسی آنتولوژی متاورس که یکی از کریپتو متاورس ها است پرداختیم. همانطور که می دانید اکثریت سرمایه گذاران در متاورس از طریق خرید زمین در متاورس سوددهی داشتند. اما استفاده از کریپتو متاورس ها هم می تواند شما را به کسب درآمد بیشتر نزدیک کند. همچنین به راه اندازی محصولات مبتنی بر بلاک چین اختصاص داده شد که ارتباط بین اکوسیستم های آنلاین و آفلاین ایجاد می کند. در بخش خدمات، Ontology با Kai Yun Delivery، یک ارائه‌دهنده خدمات لجستیک جامع که بر حمل‌ونقل شهری و تحویل پایانه‌ها تمرکز دارد، شریک شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

fifteen − 9 =