تتا Network متاورس چیست؟ 

تتا Network متاورس جزئی از انواع متاورس کوین ها است که شما میتوانید با انجام بازی آن روش های مختلف انجام آن کسب درآمد کنید. آموزش متاورس می تواند در هر زمینه ای به شما کمک کند. متاورس، دنیای مجازی که در آن تعداد زیادی از کاربران می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.  این مفهوم در اصل از بازی کلاسیک سایبرپانک نیل استفنسن “Snow Crash” گرفته شده است، در اوایل دهه 2000 در بازی Second Life راه جدیدی را آغاز کرد و چندین سال است که تمرکز قابل توجهی در فضای بلاک چین بوده است. از Decentraland تا The Sandbox، بلاک چین به متافورس ها اجازه داده است که با تراکنش ها، انتقال ویدئو و داده ها و تحویل خارج از فرآیندهای متمرکز غیرمتمرکز تر شوند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با تتا Network متاورس است.

کارایی تتا Network متاورس

متاورس ها و رویدادهای زنده مجازی مبتنی بر متاورس و بازی ها همچنان در حال رشد هستند. تتا به عنوان زیرساخت کلیدی برای قدرت بخشیدن به آن‌ها در سراسر این فناوری قرار می گیرد. تعداد بالای کاربران همزمان آن‌ها برای ویدئوهای P2P و تحویل داده مناسب است و نیاز به پروتکل تتا را نشان می دهد. از آنجایی که متاورس ها جایی هستند که بیشتر آینده رسانه ها و سرگرمی ها از جمله بازی اتفاق می افتد، آن‌ها یک مرز کلیدی برای گسترش اکوسیستم تتا نیز هستند.

فناوری های تیم تتا Network متاورس

بسیاری از فناوری‌هایی که تیم تتا طی سال‌ها توسعه داده‌اند، اجزای کلیدی در متاورس‌های آینده هستند که امروزه ساخته می‌شوند:

  • رندر کردن دنیاهای VR در زمان واقعی برای متاورس های مبتنی بر واقعیت مجازی
  • Theta Video API به عنوان بلوک سازنده برای توسعه دهندگان برای ادغام ویدئو در متاورس ها
  • توزیع غیرمتمرکز ویدیو برای پخش آن درون متاورس بین کاربران
  • NFT های مبتنی بر ویدیو که می توانند لحظات معناداری را در متاورس ثبت کنند

با ترکیب این عناصر در یک مجموعه از خدمات غیرمتمرکز، شبکه تتا به یک بلوک اساسی برای توسعه متاورس تبدیل خواهد شد.

کلوپ شبانه مجازی Amnesia Decentral Games

ماه گذشته، تتا Network متاورس با Decentral Games همکاری کرد تا پخش زنده کلوپ شبانه متاورس خود را به میزبانی کلوپ شبانه Amnesia Ibiza میزبانی کند. این بزرگترین شب کلوپ مجازی که تا به حال دارای دی جی های مشهوری مانند بنی بناسی و لوچیانو است. رویدادهای آینده می توانند این مفهوم را برای استفاده از توزیع Theta P2P گسترش دهند، به طوری که کاربران می توانند تنها برای حضور در مهمانی و به اشتراک گذاری ویدیو، محاسبات و موارد دیگر، TFUEL کسب کنند.

برای خرید زمین در متاورس کلیک کنید

فناوری NFT DRM و تتا Network متاورس

فناوری ثبت اختراع NFT DRM تتا به زودی در سیستم فروش بلیط ThetaPass ساخته می‌شود. این به کاربران این امکان را می‌دهد که از NFT به عنوان بلیط منحصربه‌فرد خود برای ورود به رویدادهای زنده مجازی انحصاری استفاده کنند. بلیط‌های مبتنی بر تتا NFT که معتبر هستند و به راحتی بین مردم سراسر جهان منتقل می‌شوند، از هر نظر نسبت به نسخه آفلاین برتری دارند. با افزایش اندازه و پیچیدگی این جهان‌های مجازی یکپارچه، این‌ها تنها برخی از راه‌هایی هستند که تتا یک فناوری اساسی برای انتقال داده و ارزش درون آن‌ها خواهد بود.

فناوری NFT DRM و تتا Network متاورس

اهداف تتا Network متاورس

«ما از اینکه شبکه Theta به عنوان شریک رسمی برای قدرت بخشیدن به تمام محتوای ویدیویی در Decentral Games در اختیار داریم، هیجان زده هستیم. تتا خود را به عنوان بهترین راه حل برای نیازهای ما ثابت کرد و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا پیشرفت‌های هیجان‌انگیزتری را در آثار عرضه چند مرحله‌ای ما با THETA نشان دهیم.  اکنون ما به کار با Decentral Games روی چندین پروژه دیگر ادامه می دهیم تا نقش Theta را به عنوان زیرساخت اساسی در متاورس گسترش دهیم.

Theta Video API در تتا Network متاورس

با استفاده از Theta Video API توسعه دهندگان می توانند از یک نقطه پایانی ساده Theta ingest و فقط چند خط کد جاوا اسکریپت برای قرار دادن ویدیوهای Theta در متاورس خود استفاده کنند. سپس از طریق شبکه غیرمتمرکز Edge Theta پخش می شود. این فرآیند ادغام آسان کلید پذیرش برنامه‌نویس است و چون بدون مجوز است، هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند از آن برای افزودن هر ویدیویی که می‌خواهد به متاورس خود استفاده کند.

سخن آخر

مشخص نیست که متاورس فیس بوک تا چه اندازه منعکس کننده اخلاق رمزنگاری و تمرکززدایی خواهد بود. بنابراین آن را نشانه ای گویا می دانیم که حتی بزرگترین شرکت های فناوری در جهان شروع به پذیرش مفهوم متاورس و درک پتانسیل عظیم آن کردند. همانطور که متاورانس ها سرگرمی را در سال های آینده متحول می کنند، فناوری بلاک چین و تمرکز تتا Network متاورس آن را در موقعیتی برتر قرار می دهد تا زیرساخت اصلی توسعه متاورس شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + seven =