بازی موباکس

بازی موباکس متاورس یک پلتفرم همانند دیگر بازی های متاورس است که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است. اکوسیستم موباکس شامل Defi و NFT های درون بازی است. Momoverse – متاورس سیستم موباکس توسط توکن اصلی Mobox مورد نیاز برای خرید NFT ها و سایر کلکسیون های درون بازی تامین می شود. کاربران موباکس می‌توانند با آموزش متاورس NFT‌ها را برای شرط‌بندی و کسب درآمد در بازی خریداری کنند.

بنیانگذاران بازی Mobox متاورس چه کسانی هستند؟

وادیم کوت بنیانگذار موباکس است. او در دانشگاه ملی فناوری و طراحی کیف، اوکراین تحصیل کرد. الکس چاسنیک یکی از بنیانگذاران موباکس بود و پیشگام توسعه محصول نهایی در موباکس بود.

بازی Mobox متاورس چگونه کار می کند؟

پروتکل موباکس به عنوان یک پلت فرم بازی ساده وب 3 کار می کند که شامل سهامداری NFT، استخراج نقدینگی و چندین طرح دیگر در اکوسیستم موباکس است. این پلتفرم اخیراً 4 بازی مختلف Token Master، MOMO Blockchain Brawler، ChainZ Arena MOBOX Edition و یک بازی Tower Defense به نام MOLand را راه اندازی کرد. برای شروع هر بازی روی پلتفرم، بازیکنان به سادگی باید ژتون های Mobox را دریافت کنند. اکوسیستم بازی همچنین دارای یک پروتکل حاکمیتی است که در آن بازیکنان می توانند توکن های خود را برای واجد شرایط بودن برای رای دادن به یا مخالف پیشنهادهای مرتبط با Mobox ارائه دهند.

موارد استفاده بازی موباکس متاورس چیست؟

موباکس یک پلتفرم بازی است که توسط Launchpad معتبر Binance پشتیبانی می شود. پلتفرم بازی خریدهای هیجان انگیز شخصیت

آواتار را برای شخصی سازی کردن تجربه بازی حتی بیشتر از همیشه ارائه می دهد. بازیکنان می توانند وارد نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن شوند و مشوق ها را ببرند.

موارد استفاده بازی Mobox متاورس چیست؟

MomoVerse قلب پلتفرم بازی موباکس متاورس است. این یکی از انواع متاورس است که به کاربران اجازه می دهد محتوای دیگری را بازی کنند، توسعه دهند یا حتی بسازند.

تجزیه و تحلیل قیمت موباکس

حجم معاملات 24 ساعته 5,522,138 دلار و کل عرضه موباکس 369,987,868 است در حالی که عرضه در گردش توکن 169,215,401 MBOX است.

چگونه در برخی کشورها موباکس بخریم؟

قصد خرید موباکس را دارید؟ شما در جای درست قرار دارید.

CoinDCX، برنامه سرمایه‌گذاری پیشرو در کریپتو و بیت‌کوین، بهترین تجربه معاملاتی را به شما ارائه می‌دهد و امنیت را در اوج خود نگه می‌دارد. برای انجام این کار، با انجام مراحل ذکر شده در زیر، خود را ثبت نام کنید.

برنامه CoinDCX را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید.

مشخصات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد کنید.

 

KYC را کامل کنید.

پس از تأیید نمایه خود، کیف پول خود را سرمایه گذاری کنید و توکن های موباکس را خریداری کنید.

انواع رش های مختلف برای بازی Mobox متاورس

بازیکنان می توانند به روش های مختلف در پلتفرم MOBOX بازی کنند و کسب درآمد کنند. چندین بازی در MOBOX GameFi با گیم پلی متفاوت وجود دارد. آن‌ها به NFT MOMO یا شخصیت‌هایی با نرخ‌های درآمد متفاوت، از این بازی‌ها و از طریق شرط‌بندی، کشاورزی و استخراج نیاز دارند. در اینجا بازی های موجود در متاورس MOBOX آمده است:

MOMO

Token Master یک بازی است که بازیکنان می توانند با سرقت از دوستان و دشمنان، توکن ها را جمع آوری کنند. بازیکنان همچنین می توانند از توکن ها برای انجام یک بازی شانسی به نام Token Twirl and Whirl استفاده کنند. همچنین در آن می توانند 2X، 5X، 10X یا حتی 10000 برابر مقدار توکن هایی را که برای بازی استفاده می کنند برنده شوند. بازیکنان همچنین می توانند تیم های 3 MOMO را برای غارت توکن های بازیکنان دیگر جمع کنند. در پایان هر فصل، سه بخش امتیازات وجود خواهد داشت: تعداد توکن‌های انباشته شده، Twirl و Whirl و تابلوی امتیازات ستاره‌ها. به بازیکنانی که در تابلوی امتیازات قرار دارند، پاداش داده می شود.

Block Brawler یکی از انواع بازی Mobox متاورس

یک بازی هیجان‌انگیز است که بازیکنان می‌توانند از طریق چالش‌های مختلف، امتیاز استعداد، تجهیزات و جواهرات مهارت را به دست آورند. سپس بازیکنان می‌توانند از این منابع برای شکل‌دهی استراتژی‌های جنگی قدرتمند و مقابله با باس‌های مختلف یا مبارزه با بازیکنان دیگر استفاده کنند. بازیکنان می توانند استعدادها، تجهیزات، مهارت ها و سایر منابع را با نرخ معینی بسته به قدرت هش MOMO خود به دست آورند. بازیکنان می توانند برای به دست آوردن پاداش های قدرتمند و مهارت های ویژه، فعالیت های مختلفی ایجاد کنند.

قابلیت های بازیکنان در بازی Mobox متاورس

بازیکنان همچنین می‌توانند وسایل مختلف را تجهیز و مجموعه‌هایی را جمع‌آوری کنند. این کار باعث می شود تا جلوه‌های جایزه ویژه و مهارت‌های خاتم کاری را روی تجهیزات خود به دست آورند تا جلوه‌های اضافی اضافی به دست آورند.

ChainZ Arena MOBOX Edition

یک بازی RPG است که دارای پلتفرم متقابل بلاک چین و متقابل است و به بازیکنان یک تجربه بازی منحصر به فرد می دهد. بازیکنان می توانند در حین کاوش در ChainZ Arena World در ماموریت های نبرد و گیم پلی عرصه شرکت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

three + 5 =