نقش Roblox در متاورس چگونه است؟ 

نقش Roblox در متاورس همانند بازی هایی است که در این فضا می توانند سوددهی داشته باشند. در Roblox، “metaverse” در مورد افرادی است که با هم ارتباط برقرار می کنند و تجربیات مثبت خود را در فضاهای غوطه ور به اشتراک می گذارند. لورا هیگینز، مدیر ایمنی و مدنیت اجتماعی در Roblox، نحوه انطباق این پلت فرم در حال حاضر با متاورس را به اشتراک می گذارد. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با نقش Roblox در متاورس است.

منشا متاورژن و نقش Roblox در متاورس

احتمالاً با Roblox آشنا هستید، پلتفرمی که می‌توانید به میلیون‌ها تجربه سه بعدی و همه جانبه ایجاد شده بپیوندید. Roblox به عنوان فضایی تصور می شد که میلیاردها نفر می توانند با متمدن و خوش بینی گرد هم آیند. این افراد با هم، دوست می شدند و تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک می گذاشتند.

متاوره مفهوم جدیدی نیست. از اوایل دهه 1990 وجود داشته است و توسط فناوران و آینده پژوهان مورد بحث قرار گرفته است. معروف‌ترین آن این است که نیل استفنسون در رمانش به عنوان اصطلاحی استفاده کرد. این مفهومی است که ما اکنون با آن بیشتر آشنا هستیم زیرا فرهنگ عامه در انواع مختلف آن را پذیرفته است. با این حال، هنوز سردرگمی زیادی در مورد اینکه نقش Roblox در متاورس چیست وجود دارد.

آینده ارزهای دیجیتال و متاورس ها

مردم از عباراتی مانند «NFTs»، «blockchain» و «Web 3.0» استفاده می‌کنند. این‌ها فناوری های مختلفی را نشان می دهند که همگی جهت گیری های بالقوه برای آینده اینترنت هستند. زمان نشان خواهد داد که آیا این‌ها به متاورس متصل می شوند یا خیر. با این حال، هدف متاورس بیشتر این است که مردم چگونه اینترنت آینده را تجربه خواهند کرد. نقش Roblox در متاورس توسط بنیانگذار آن دیو بازوکی به معنای ترکیبی از ارتباطات بلادرنگ و داستان سرایی – به عنوان “تجربه مشترک انسانی” است.

واقعیت مجازی و افزوده و نقش Roblox در متاورس

برخی از برنامه های متاورس صرفاً با در نظر گرفتن واقعیت مجازی ایجاد می شوند. با این حال، این تنها چیزی نیست که تجارب مشترک افراد را فراگیر می کند. مردم حتی بدون سخت افزار گران قیمت می توانند احساس کنند که واقعاً «در فضای متاورس» هستند. در واقع، آن‌ها واقعاً احساس غوطه ور شدن کردند و این احساس را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند.

ویژگی های فضای متاورس و نقش Roblox در متاورس

متاورس برای ما مکانی اجتماعی است که در آن افراد می توانند خلق کنند، خرید کنند، کار کنند، بازی کنند، معاشرت کنند و از تجربیات سرگرمی واقعی لذت ببرند. اساسا، آن‌ها باید شبیه کسانی باشند که ممکن است در «دنیای واقعی» شرکت کنید.

ویژگی های فضای متاورس و نقش Roblox در متاورس

ویژگی ها و نقش Roblox در متاورس

علاوه بر این، برخی از افراد دوست ندارند از هدست برای معاشرت با دوستان خود استفاده کنند. به همین دلیل است که می‌خواهیم مطمئن شویم که تجربیات Roblox برای همه در بسیاری از دستگاه‌ها قابل دسترسی است و در عین حال جنبه‌های اجتماعی همه جانبه و سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد.

چه چیزی نقش Roblox در متاورس را متفاوت می کند؟

تفاوت بین برخی از پلتفرم‌های متاورس اولیه و Roblox در این است که آواتار خود را در تجربیات مختلف با خود همراه کنید. Roblox به خودی خود میزبان میلیون ها تجربه مختلف است. شما می توانید یک بازی انجام دهید، با دوستان خود بنشینید، یک کنسرت تماشا کنید و به خرید بروید. حتی جذاب تر، توانایی انجام این کار به عنوان آواتار مجازی شما، حرکت یکپارچه از مکانی به مکان دیگر است.

Roblox بر ایمن و مدنی نگه داشتن این فضاها تمرکز می کند. علاوه بر این، به نوآوری و تکامل سیستم‌های خود ادامه می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که اعضای جامعه ما می‌توانند در فضایی پذیرا، ایمن، فراگیر و محترمانه با هم ارتباط برقرار کنند، ایجاد کنند و گرد هم آیند.

کودکان و نوجوانان ممکن است از فضاهای متاورس دیگر با قوانین و استانداردهای متفاوت استفاده کنند. بنابراین، برای والدین مهم است که با ویژگی های آن‌ها آشنا شوند. علاوه بر این، والدین و مراقبان باید مطمئن شوند که این فضاهای دیگر برای کودکان مناسب است.

سخن آخر

اگر آموزش متاورس را به طور کامل ببینید, متوجه می شوید که فضاهای متاورس باید پذیرای همه باشد و مکانی امن و سالم برای جامعه فراهم کند. کارشناسان این شرکت درباره نقش Roblox در متاورس می گویند: ما پلتفرمی با ویژگی‌های ایمنی و مدنیت پیشرو در صنعت ساختیم. علاوه بر این، با رشد و تکامل جامعه ما دائماً در این مورد نوآوری می کنیم.

متاورس فرصت های هیجان انگیزی را برای شکوفایی خلاقیت به ارمغان می آورد. با ابزارهای مناسب، می‌تواند مکان‌های مدنی، مفرح و امنی را برای افراد فراهم کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 6 =