دنیای مجازی متاورس کجاست

دنیای مجازی متاورس کجاست؟ اگر در بازار ارز دیجیتال یا کریپتو فعالیت کرده باشید، نام دنیای مجازی متاورس را شنیده اید. امروز می خواهیم اطلاعات مفیدی در مورد این جهان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

تعریف متاورس کجاست ؟

کلمه متاورس برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ در کتاب علمی تخیلی مطرح شده و فیلم ها و رمان های علمی تخیلی بسیاری بر اساس این رمان ساخته شد.پس از مدت ها پلتفرم های بازی سازی شروع به ساخت عینک های واقعیت مجازی نمودند که به عنوان استارت دنیای متاورس شناخته می ‌شود. پس از پیوستن فیسبوک به متاورس، تحول عظیمی در متا رخ داد. امروزه این شرکت قصد دارد سرمایه گذاری بسیار عظیمی در این دنیا داشته باشد که ارتباطات مجازی به شکل آسان تر و راحت تری بتوانند شکل بگیرد.

شرکت گوگل مایکروسافت و اپل نیز از این قافله جا نمانده برنامه های بسیاری برای آینده متاورس دارند.

تعریف متاورس

ساخت و طراحی دنیا متاورس

متاورس در واقع مجموعه‌ای از ترکیب واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت بود که شما پلتفرم مجازی را به شکل یک شهر یا جهان جدیدی تصور می کنید. در این دنیا هیچ محدودیتی وجود نداشته و میلیون ‌ها کاربر می توانند از امکانات این سرزمین استفاده نمایند. برای اینکه دسترسی آسان تری به متاورس داشته و محدودیت کمتری در این پلتفرم داشته باشید، می توانید ارز دیجیتال متاورس را خریداری کرده و به فعالیت از جمله خرید ملک در متاورس بپردازید. اینترنت بزرگ ترین عامل ارتباط دنیای متاورس با جهان واقعی زندگی انسان ها بوده و انتظار می ‌رود در آینده محیط مجازی برای کسب و کار آنلاین باشد.

آیا می توان در متاورس به کسب درآمد پرداخت؟

کسب درآمد و خرید زمین در متاورس وجود داشته اما برای این که بتوانید در آمد ثابت و افزایشی داشته باشید، باید زمان بیشتری برای فعالیت در این دنیا داشته و مهارت های خود را به متاورس منتقل نمایید. به عنوان مثال می توانیم به فعالیت های هنری، فعالیت های برنامه نویسی و هوش مصنوعی اشاره نماییم. کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند می توانند در متاورس به درآمدهای قابل توجهی دست یابند.

ارتباطات در متاورس

دنیای مجازی متاورس یک مجموعه کاملی برای ارتباطات داخل این جهان و نرم افزار های پشتیبانی شده است. شما می توانید داخل متاورس کلاس های آنلاین برگزار کرده و جلسه های کاری و اقتصادی مهمی در این جهان داشته باشید. هیچ محدودیتی برای اجرای جلسات نداشته و تمامی افراد می توانند از امکانات این جهان استفاده نمایند. امکان ارتباط به صورت بصری، صدا، تصویر و حرکت های حسی در این جهان وجود داشته که محیط کاملاً واقعی و زنده را برای کاربران ارائه می کند.

واقعیت افزوده در دنیای مجازی متاورس

شما برای درک بهتر متاورس می‌ توانید از تجهیزات واقعیت افزوده استفاده کرده و به شکل واقعی جهان واقعیت افزوده را تصور نمایید. نرم‌افزار های مختلفی برای این جهان ساخته شده است که بدون هیچ واسطه ای از دنیای فیزیکی می توانید وارد جهان دنیای مجازی متاورس شوید.

واقعیت افزوده در دنیای مجازی متاورس

هوش مصنوعی در جهان مجازی

شما به عنوان کاربر متاورس حضور فیزیکی در دنیای مجازی متاورس نداشته و صرفاً آواتار شما قابل مشاهده و گشت و گذار است. می توان با استفاده از هوش مصنوعی به شکل هوشمند تری با یکدیگر تعامل داشته و گشت و گذار نمایید. در نتیجه مدل سه بعدی از کاراکتر و شخصیت خود را در متاورس مشاهده نمایید. در علم هوش مصنوعی فرآیند هایی تولید شده است که بتوانید شخصیت کاربری خود را ارتقا داده و تعامل بهتر و بیشتری با جهان جدید خود در قالب آواتار داشته باشید. که میتوانید همانند دنیای واقعی اقدام به خرید زمین و خودرو انجام بدهید.

اهمیت متاورس در جهان فیزیکی

ذهن انسان همیشه در حال ارتقاء و ایده پردازی بوده و گام به گام به سمت هوشمند تر شدن قدم بر می دارد. امروزه تمام اشیا فیزیکی در حال هوشمند تر شدن بوده که می توانیم به عنوان مثال به تجهیزات منازل و خانه اشاره نماییم. می توانید با اشاره و حرکت دست، اشیا داخل منازل را کنترل نمایید.

متاورس نیز در واقع کپی برابر اصل دنیای امروزی بوده که سعی می کند هوشمند تر از دنیایی و جهان حال حاضر فیزیکی ما باشد و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. متاورس امروزه پروژه های بسیار بزرگی در دست داشته که در تلاش است که پروژه ها را به شکل عمومی و جهانی در دنیای مجازی متاورس ارائه نماید.

اگر قصد فعالیت در دنیای مجازی متاورس را دارید، با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

four + 15 =