NFT توکن

به نقل از: Metaversenews.com

در طی موج اخیر تب NFT، شرکت‌ها می‌خواهند وارد این عرصه شوند و تولید درآمد کنند.

با این حال، پس از دومین انفجار موج NFT، شرکت‌ها راهی کمی متفاوت ( و به طور قابل توجهی بحث‌برانگیز) را در پیش می‌گیرند: آن‌ها دارند NFTهای موجود را می‌خرند، به جای آن که مال خودشان را تولید کنند (که عموم مصرف‌کنندگان این NFTهای تولیدی را نمی‌خواهند).

شرکت Visa اعلام کرد که یک CryptoPunk NFT را به ارزش 50 اتریوم (ETH – می‌شود معادل حدود 165000 دلار) خریداری کرده، با این نیت که آن را به مجموعه‌ی « آثار هنری تجاری تاریخی » خود اضافه کند.

همان‌طور که ما به سوی عصر جدیدی از تجارت NFT خیز برمی‌داریم، در یک توئیت رسمی گفته شد: Visa خشنود است که اضافه کردن CryptoPunk#7610 به مجموعه‌اش را اعلام کند. Visa تنها برند مشهوری نیست که اخیراً روی NFT سرمایه‌گذاری کرده است.

Budweiser نیز گویا اخیراً یک NFT خریده است، و نخستین بار از آن‌جا معلوم شد که شرکت تصویر پروفایل توییتر خود را به تصویر این NFT، که حدود 26000 دلار خریداری شده، تغییر داد. این NFT خود یکی از مجموعه‌های NFT از Rocket Factory است که توسط هنرمندی به نام تام ساچز (  Tom Sachs) طراحی و در سال 2008 منتشر شده بود.

کای شفلد (Cuy Sheffeld)، مدیر بخش رمزارز Visa، کاملاً نسبت به NFT خوشبین است و باور دارد که NFTها تا مدت‌ها دور و بر ما خواهند بود. او اعلام کرد که Visa پیش‌بینی می‌کند طی سال‌های پیش رو کیس‌هایی از طیف‌هایی وسیع را به مجموعه‌ی خود اضافه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

one × four =