بلک پینک، آریانا گرانده و BTS

بلک پینک، آریانا گرانده و BTS در میان نامزدهای MTV VMA برای بهترین اجرا در متاورس و دنیای مجازی!

جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2022 امسال دارای دسته‌بندی جدیدی است که در آن از بهترین اجراهای موسیقی دنیای مجازی تقدیر می‌کند. این افراد و گروه‌های موسیقی  جزو بهترین نوازندگان و خوانندگان جهان به حساب می آیند. برگزاری کنسرت‌های مجازی در محیط‌های آنلاین اشتراک‌گذاری شده مثل Fortnite و Roblox  از روندی که در حال تغییر است، خبر می‌دهد.

شش نامزد برای بهترین اجرای متاورس وجود دارد. ترتیب اجراها به شکل زیر ترتیب داده شده است:

اجرای گروه Blackpink the Virtual در PUBG، اجرای گروه BTS در Minecraft، اجرا Charli XCX در Roblox، اجرای جاستین بیبر در Wave، اجرای آریانا گرنده (Ariana Grande) در تور Rift Fortnite و

تجربه کنسرت Twenty One Pilots در Roblox اجرا خواهد شد.

یکی از سخنگویان MTV دربیانیه ای که به The Hill داده شده بود، گفت: “ما در این زمان احساس کردیم و فرصت را غنیمت شمردیم تا برخی از تأثیرگذارترین آثار از این دست را جشن بگیریم و به این واسطه، آن‌ها را برجسته کنیم؛ ما قصد داریم از  هنرمندانی را که راه‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از این فضاها پیدا کرده اند و نتیجه آن اضافه شدن “بهترین اجرای متاورس” در سال جاری منجر شد، تجلیل کنیم.”

تراویس اسکات(Travis Scott) در سال 2020 با اجرای کنسرت Astronomical در فورتنایت، به عنوان یکی از پیشگامان اجرای مجازی که در داخل یک بازی مجازی میزبانی می شد و یک بازیکن توانایی شرکت در آن را داشت ، خبرساز شد. از آن زمان به بعد، تعداد کنسرت های مجازی تنها، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که کارشناسان از تعطیلی ناگهانی و در نتیجه لغو کنسرت‌های حضوری به دلیل همه گیری کووید-19، به عنوان تسریع روند اشاره می کنند.

پیش از این، شرکت uBG Mobile اولین کنسرت مجازی خود را با Blackpink، یک گروه دخترانه شیک که روی صحنه می رود، برگزار کرد. بازیکنان Fortnite بلیط های رایگان درون بازی دریافت کردند. آنها باید بسته منابع کنسرت را از قبل بارگذاری کنند تا بتوانند در آن شرکت کنند. Blackpink یک موزیک ویدیو و آهنگ جدید برای تکمیل همکاری با PUBG Mobile ایجاد کرد. این موزیک ویدیو، «Ready for Love» نام دارد و مجموعه جدیدی است که توسط بتل رویال ساخته شده است. این ویدیو  در روز جمعه آپلود شد و دارای یک نماد صورتی و سیاه است، همچنین بیش از 24 میلیون بار در یوتیوب بازدید داشته است.

برندگان از بین کاندیدها، به صورت زنده در نمایش VMA در 28 آگوست معرفی خواهند شد.

https://www.thegamer.com/blackpink-ariana-grande-bts-mtv-vma-metaverse/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =