برند گوچی در متاورس

برند لوکس ایتالیایی در متاورس زمین خریداری می‌کند

 

گوچی برند لوکس ایتالیایی، زمینی را در Sandbox (یک دنیای مجازی که بازیکنان می‌توانند در آن بازی کنند، بسازند، مالک شوند و از تجربیات مجازی خود کسب درآمد کنند) خریداری کرده است. پروژه‌ی جدید توسعه‌ی تعاملی، Gucci Vault، فروشگاه مفهومی و تجربی این شرکت است که توسط مدیر خلاق آن الساندرو میکله طراحی شده است. خانه‌ی مد گوچی در توییتی اعلام کرد که Gucci Vault  در حال ساخت دنیای مجازی خود در Sandbox است. مجموعه‌های دیجیتالی طراحی‌شده توسط طراحان برند گوچی از طریق Sandbox برای بازیکنان و سازندگان در دسترس خواهد بود.

به نقل از وب سایت گوچی ولیو، برای کسانی که به دنبال زمین‌های بازی جدید هستند، یک مکان ملاقات جدید در Sandbox  شروع به شکل گیری می‌کند.  Voxel by Voxelسرزمین سفارشی Vault میزبان مجموعه‌ای از تجربیات غیرممکن است. Vault به عنوان زیرمجموعه‌ی برند گوچی در متاورس عمل می کند و با خلق اجتماعات جدید تکامل می یابد. ابتکارات مبتنی بر WEB3 از جمله NFT  به قفسه‌های مجازی پلتفرم می پیوندند، زیرا اشیاء مربوط به دوره‌های مختلف با ریشه‌های متنوع اجازه می‌دهند ایده‌ها ترکیب شوند و شرایط عالی برای به وجودآوردن کارهای خلاقانه ایجاد کنند.

 

منبع:

https://www.fibre2fashion.com/news/fashion-news/italian-luxury-fashion-house-gucci-buys-land-on-sandbox-metaverse-279086-newsdetails.htm

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + seven =