متاورس کودکان

اپیک گیمز (Epic Games) با لگو (LEGO) همکاری می‌کند تا برای کودکان متاورس ایجاد کند

 

اپیک گیمز و لگو با یکدیگر همکاری می‌کنند تا چیزی را ایجاد کنند که آن را متاورس برای کودکان می‌نامند. این سرمایه‌گذاری مشترک در هفته‌ی اول ماه آپریل اعلام شد و به گفته‌ی آن‌ها، هدف این پروژه فراهم کردن فرصت‌های بازی شگفت‌انگیز در فضایی امن و مثبت برای کودکان است. به گفته هر دو شرکت، هدف آن‌ها ارائه‌ی یک “تجربه دیجیتال دوست دار خانواده” به کودکان است. اما ازآنجایی‌که متاورس کاملاً آنلاین است، آن‌ها همچنین تأکید کردند که این پروژه ایمنی و امنیت کودکان در اینترنت را در اولویت قرار می‌دهد. علاوه بر این، اپیک گیمز و لگو سه اصل را برای این پروژه بلندپروازانه خود بیان کردند:

1- حفاظت از حق بازی کودکان با در اولویت قرار دادن ایمنی و رفاه آن‌ها.

2- حفاظت از حریم خصوصی کودکان با در اولویت قرار دادن منافع آن‌ها.

3- توانمند کردن کودکان با ابزارهایی قدرتمند که به آن‌ها کنترل تجربه‌ی دیجیتالی خود را می‌دهد.

تا زمان نگارش این خبر، هر دو شرکت لگو و اپیک گیمز تاریخ انتشاری را برای زمانی که قرار است این پروژه در دسترس عموم قرار گیرد، اعلام نکرده‌اند. اما تنها از طریق بیانیه‌‌ی مطبوعاتی اعلام کردند که آن‌ها ایمنی کودکان در اینترنت را در اولویت قرار می‌دهند.

اگر با چیستی متاورس آشنا نیستید، در اصل یک زمین ‌بازی آنلاین است. هدف این متاورس که اپیک گیمز و لگو راه‌اندازی می‌کنند، تقویت خلاقیت کودکان است. درحالی‌که آن‌ها متاورس را تجربه می‌کنند، رفاه، ایمنی و حریم خصوصی آن‌ها نیز حفظ می‌شود.

منبع:https://www.spieltimes.com/news/epic-games-teams-up-with-lego-to-create-metaverse-for-kids

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

seventeen − 11 =