Decentraland اولین دستگاه خودپرداز متاورس

Decentraland اولین دستگاه خودپرداز متاورس جهان را معرفی کرد.

Decentraland که پلتفرم محبوب متاورس محسوب می‌شود، اولین دستگاه خودپرداز متاورس جهان را راه اندازی می کند. Decentraland یک پلتفرم واقعیت مجازی است که از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوا و برنامه های خود را ایجاد، تجربه و کسب درآمد کنند.

متاورس ترکیبی از تجربیات آفلاین و آنلاین در یک فضای دیجیتال تعاملی است، جایی که تعاملات اجتماعی و تراکنش ها می توانند به طور همزمان رخ دهند. Decentraland با درگاه پرداخت Transak و استودیوی Metaverse Architects دست در دست داده است تا کاربران را قادر سازد به راحتی Mana یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنند. Mana در درجه اول به عنوان ارز درون بازی استفاده می شود. کاربران می‌توانند با استفاده از رمز ارز، آیتم های درون بازی را خریداری و به فروش برسانند.

به گفته توسعه دهندگان، ATM برای سهولت و بهتر شدن تجربه کاربری در نظر گرفته شده است. توسعه دهندگان در پستی اعلام کرند: «درست مانند یک دستگاه خودپرداز که در زندگی واقعی وجود دارد، ما می‌خواستیم در حین پیمایش در وب 3 به کاربران سفری یکپارچه‌تر ارائه دهیم». جزئیات بیشتر در مورد نحوه عملکرد دستگاه خودپرداز و نحوه استقرار دستگاه خودپرداز در ملک شما در کنفرانس عمومی در تاریخ 3 آگوست در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است که بانک ها نیز در حال ورود به دنیای بی انتهای متاورس هستند. J.P. Morgan اولین سالن متاورس خود را در Decentraland در ابتدای سال 2022 راه اندازی کرد. بانک پیشرو در جهان HSBC و پلتفرم بازی مجازی Sandbox نیز قبلا همکاری بیشتری را اعلام کرده بودند.

در همین حال، گزارش جدیدی توسط DappRadar نشان می‌دهد که با وجود سقوط بازار کریپتو، بازی‌های متاورس و بلاک چین در سه ماهه دوم سال 2022، 9.51 درصد افزایش یافته است.

تعداد کل بخش‌ها در دسنترالند، 90000 است. توسعه دهندگان Decentraland مالک فضاها، میدان ها و جاده‌های مشترک هستند و کاربران نمی‌توانند آنها را بخرند یا بفروشند. این کمبود یکی از عوامل اساسی ارزش زمین در Decentraland است.

https://indianexpress.com/article/technology/crypto/decentraland-is-launching-worlds-first-metaverse-atm-8065796/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 4 =