اولین داروخانه متاورسی

CVS ؛ اولین داروخانه متاروسی

این داروخانه زنجیره ای قصد دارد داروهای نسخه مجازی، محصولات سلامتی و سایر کالاهایی را که توسط NFT تأیید شده اند را در متاورس ارائه دهد.

بر اساس مجموعه ای از پرونده های ثبت نام تجاری 28 فوریه که در روز جمعه منتشر شد، داروخانه های زنجیره‌ای محبوب CVS در حال آماده شدن برای ورود به صنعت کالاهای متاورسی و دیجیتال است.

این شرکت در پرونده خود تحت نام شرکتی CVS Health (CVS) ادعا می‌کند که «کالاهای مجازی قابل دانلود، یعنی انواع کالاهای مصرفی، داروهای تجویزی، محصولات بهداشتی، سلامتی، زیبایی و مراقبت شخصی و کالاهای عمومی برای استفاده آنلاین و در دنیای مجازی ” قابل دسترس خواهند بود.

در این پرونده که تحت دسته سرگرمی به ثبت رسیده است، به توکن‌های غیرقابل تعویض  (NFT) و « crypto-collectibles » یا کلکسیون‌های رمزنگاری نیز اشاره شده است.

CVS  جدیدترین برند از میان برندهایی است که سفر متاورسی خود را با ثبت علامت تجاری آغاز کرده است، اما پیشنهاد آن برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی مجازی در یک محیط متاورسی می تواند اتفاق جدیدی در نوع خود باشد.

برندهای دیگری که تنها در این هفته برای سرمایه گذاری‌های مرتبط با NFT علامت تجاری ثبت کرده اند عبارتند از: برند لباس Wrangler ، شرکت پوشاک ورزشی Champion  و رستوران های زنجیره ای Wingstop (WING) .

در پایان دسامبر، والمارت (WMT) چندین علامت تجاری را ثبت کرد که نشان دهنده برنامه آنها برای ساخت و فروش کالاهای مجازی در متاورس است.

منبع:

https://www.coindesk.com/business/2022/03/04/cvs-eyes-metaverse-with-4-nft-related-trademarks/

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

three + three =