FishVerse

FishVerse اولین متاورس ماهیگیری نهایی خود را راه اندازی کرد.

FishVerse از راه اندازی اکوسیستم ماهیگیری خود در داخل متاورس خبر داده است. FishVerse یک بازی ماهیگیری غیرمتمرکز از نوع AAA است که تجربه ماهیگیری تقریباً واقعی را به بازیکنان می دهد. این بازی توسط استودیوی بازی‌ سازی MG Labs ساخته شده است. این شرکت سازنده بازی با تجربه، قبلاً MetaShooter را راه اندازی کرده است که یک بازی بسیار موفق است و در حال حاضر روی استیم که بزرگترین پلتفرم بازی جهان است، پخش می شود.

FishVerse اولین بازی ماهیگیری در متاورس

هدف این شرکت ایجاد یک بازی وب 3 فوق‌العاده واقع‌گرایانه و منحصر به فرد است که هر کسی می‌تواند از هر نقطه‌ای از جهان آن را بازی کرده و لذت ببرد. بازیکنان می‌توانند با گرفتن و استفاده از ماهی‌های NFT، رقابت در مسابقات، تکمیل ماموریت‌ها، ساختن تجارت و موارد دیگر برای کسب درآمد غیرفعال از بازی درآمد داشته باشند. شما به عنوان یک بازیکن می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری در داشبورد فیشر، به سرعت ثبت نام کرده و ماهیگیری را شروع کنید.

این مکان جایی است که برخی از نشانه‌های FVS را سپرده‌گذاری می‌کنید؛ آن‌ها توکن‌هایی هستند که کل اکوسیستم را تامین می‌کنند. پس از آن، شما باید یک شخصیت مرد یا زن ایجاد کنید، و با امکانات موجود در بازی می توانید آن را شخصی سازی کنید. سپس یک بلیط ماهیگیری NFT دریافت خواهید کرد که با آن می توانید ماهیگیری را شروع کنید و در حین پیشرفت، جوایز مرتبط را کسب کنید.

اگر می‌خواهید از سایر بازیکنان پیشی بگیرید، می‌توانید تجهیزات بازی که به صورت NFT هستند را خریداری کنید تا به شما در پیشرفت مؤثرتر در The FishVerse کمک کند. سپس می‌توانید یک بلیط NFT مسابقات دریافت کنید. این بلیط به شما این امکان را می‌دهد که به مسابقات دسترسی داشته باشید و برای  صندوق جایزه رقابت کنید. همچنین می توانید دارایی‌های NFT را در اکوسیستم بازی خریداری کنید و با ارائه خدمات مورد تقاضا برای سایر بازیکنان برای افزایش درآمد خود، کسب و کار راه اندازی کنید.

چندین انگیزه بازی را هیجان انگیزتر و پاداش ها را افزایش می‌دهد. شما می توانید هنگام صید ماهی و تکمیل مجموعه‌های غنائم یا ماموریت ها، نشانه‌ها را دریافت کنید. همچنین، با ارتقای تجهیزات خود، می توانید در مسابقاتی شرکت کنید و با موفق  شدن در مسابقات  جایزه را به دست آورید.

سرمایه گذاری خوب در متاورس یک دارایی اکوسیستم محسوب می‌شود‌. به این شکل که، بازیکنان دیگر برای شارژ مجدد استقامت یا قایق‌هایشان و همچنین دریافت تجهیزات اضافی یا تعمیر آن به سراغ شما خواهند آمد. این یک راه آسان برای کسب درآمد از دارایی شما است.

سطوح مختلف زمین های NFT برای خرید در دسترس هستند و مکانی برای پرورش ماهی و اسکله ای برای شارژ مجدد قایق ماهیگیری خود یا سایر بازیکنان وجود دارد. همچنین مکانی برای نمایش غنائم و یک تعمیرگاه NFT وجود دارد که در آن به بازیکنان دیگر کمک می‌کنید تا تجهیزات ماهیگیری شکسته خود را تعمیر کنند و علوفه و طعمه ماهی را برای استفاده شخصی بسازید. همچنین می توانید چوب ماهیگیری و هر NFT دیگر را نیز شخصی سازی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

nine − 2 =