ازدواج در متاورس

ازدواج در متاورس: چرا زوج‌ها می‌کوشند که در قالب آواتارهایشان ازدواج کنند و آیا این قانونی است؟

 

به نقل از وبسایت خبری یورونیوز:

تریسی و دیو اولین بار یکدیگر را در یک جهان، مجازی تقریباً هفت سال پیش ملاقات کردند، در زندگی واقعی عاشق هم شدند و در سپتامبر گذشته در متاورس ازدواج کردند.

این  زوج مراسم عروسی زندگی واقعی را در یک کلاب محلی در نیو همپشیر (New Hampshire) ایالات متحده برگزار کردند، جایی که در آن زندگی می‌کنند، اما به صورت همزمان آواتارهای آن‌ها در یک جشن آنلاین که توسط Virbla، یک کمپانی که محیط‌های مجازی می‌سازد، ترتیب داده شده بود، در یک راهرو در کنار هم قدم می‌زدند.

تریسی بعداً به یورونیوز گفته است: « همه‌ی ما به صورت عمیقی فکر می‌کردیم که بخشی از یک چیز جدید، یک چیز متفاوت هستیم، و می‌توان گفت که جهان احتمالاً آن روز تغییر کرد، چرا که چشم‌های ما را به آن چه ممکن است باز کرد. چیزی که واقعاً رخ داد این بود که آواتارهای ما هم‌زمان با ما همدیگر را بوسیدند.»

شرکت‌ها در مسابقه‌ی توسعه‌ی آخرین فناوری‌ها برای ساخت متاورس با هم رقابت می‌کنند، ساخت یک واقعیت مجازی و یک جهان واقعیت افزوده که ما هنوز به طور کامل نمی‌فهمیمش و هنوز هم به صورت کامل شکل نگرفته است.

این که چطور از این فناوری‌ها برای برقراری رویدادها و جشن‌هایی مثل ازدواج استفاده شود هنوز یک قلمرو تسخیرنشده است.

از زمان همه‌گیری کرونا، بسیاری از زوج‌ها از فناوری‌های مثل زوم (Zoom) استفاده کرده‌اند تا بتوانند مهمانانشان را به صورت مجازی در عروسی داشته‌ باشند. برای تریسی و دیو، تجربه‌ی متاورس آن‌ها را قادر کرد که گامی فراتر بگذارند.

 

منبع: https://www.euronews.com/next/2022/02/02/marriage-in-the-metaverse-why-are-couples-tying-the-knot-with-avatars-and-is-it-legal-irl

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

three × 2 =