MetaMundo بازار NFT سه بعدی را برای متاورس راه اندازی کرد.

 

MetaMundo بازار سه بعدی NFT خود را برای متاورس با تمرکز بر فروش آثار هنری اولیه راه اندازی کرده است. این بازار به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از NFT یا در محیط‌های مجازی متعدد، مانند Decentraland، Cryptovoxels، The Sandbox و Spatial، صحنه‌های متاورس و دیگر انواع دارایی‌ها را جمع‌آوری کرده و مالک آن‌ها شوند.

MetaMundo تصاویر سه بعدی را در تمامی اشکال برای فروش در گالری ها، ویلاها، مکان‌های موسیقی، پارک‌ها، آواتارها و موارد دیگر به فروش می‌رساند. هنرمندان، معماران و طراحان سه‌بعدی می‌توانند صحنه‌ها و دارایی‌های سه بعدی خود را مستقیماً به کاربران متاورس بفروشند. در این دنیای مجازی همه به هم مرتبط هستند.

بازارهای NFT بیشتر به صورت JPEG مرسوم هستند. هانسن فنلاندی در مصاحبه ای با GamesBeat می گوید:« این یک نوع بازار تجارت الکترونیک سه بعدی منحصر به فرد است و مشکل ایجاد دو موتور و پنج جهان باز را حل می کند».

او گفت که ما باید هنرمندان سه بعدی خلاق و با استعداد را قادر کنیم تا این تجربیات را خلق کنند و پیشرو در ساخت متاورس باشند. این فضا واقعاً باید ساخته شود همانطوری که در ابتدای پیدایش بود.

امروزه، اگر یک دارایی سه بعدی را  به واسطه یکی از بازارها بخرید که متوجه می‌شوید اغلب با یک فضایی مجازی منحصر بفرد قابل نمایش است و نمی توانید از این فایل‌ها در دنیاهای دیگر استفاده کنید. در این پروژه قابلیت همکاری نسخه‌های مختلف یک تصویر سه بعدی با هم وجود دارد. این شرکت بر این باور است که با پذیرش نهادهای استاندارد، پیشرفت‌هایی در زمینه همکاری شکل خواهد گرفت.

آواتارها، به ویژه، باید پیچیده تر شوند تا بتوانند نحوه ارتباط خود را تغییر دهند. هانسن گفت: همه به یک آواتار نیاز دارند، و من فکر می‌کنم که افراد بسته به خلق و خوی آنها، نوع محیطی که می‌خواهند بروند و چگونه می‌خواهند خود را بیان کنند، آواتارهای متعددی خواهند داشت. شما میتوانید هر چه که دوست دارید برای خود را انتخاب کنید.

 

https://game-news24.com/2022/07/22/metamundo-launches-3d-nft-marketplace-for-the-metaverse/amp/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × five =