سهم بازار متاورس

طبق گزارش‌های جدید، سهم بازار متاورس تا سال 2026 از 50 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت

یک گزارش جدید که توسط شرکت مشاوره و تحقیقات فناوری Technavio منتشر شده نشان می دهد که متاورس، طی چهار سال آینده روند صعودی خواهد داشت. این گزارش با عنوان «بازار متاورس در امور مالی بر اساس مؤلفه و جغرافیا – پیش‌بینی و تحلیل 2022-2026»، متاورس را از دو دیدگاه تحلیل کرد: دیدگاه اول :

نرم‌افزار و سخت‌افزار، و دیدگاه دوم از طریق تأثیر آن بر مناطق مختلف جغرافیایی انجام گرفت. طبق این مطالعه، متاورس تا سال 2026 به ارزش سهم بازار 50.37 میلیارد دلار خواهد رسید. رشد متاورس در پنج بازه زمانی بین 2021-2026 تجزیه و تحلیل شد. علاوه بر این، پیش‌بینی شده شتاب رشد بازار متاورس نزدیک به 21٪ باشد و فقط در سال جاری رشد با مقدار 20.11 درصد پیش بینی شده است.

از نظر رشد منطقه ای، 32 درصد از منطقه آمریکای شمالی با کانادا و ایالات متحده به عنوان رهبران خواهند بود. دیگر کشورهای مصرف کننده شاخص شامل چین و آلمان بودند.

در این سال، آلمان و ایالات متحده به دلیل قوانین مترقی تر و نرخ پذیرش سازمانی، رتبه اول را در رتبه بندی جهانی ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشتند. با این حال، این مسئله انکار ناپذیر استه که علاقه به متاورس بدون شک در سراسر جهان افزایش یافته است. چنانچه که اوایل این ماه، امارات متحده عربی استراتژی متاورس دبی خود را برای تبدیل شدن به یکی از 10 اقتصاد برتر متاورس راه اندازی کرد.

علاوه بر این، این گزارش کاربردهای پیشرو متاورس را برجسته کرد. بر اساس این نظرسنجی، هفت کیف پول متاورس برتر عبارتند از Meta Mask، Enjin Wallet، Coinbase، Math Wallet، Alpha Wallet، Coinomi و Trust Wallet. گزارش مشابهی در این ماه، مد و تجارت الکترونیک را به عنوان صنایعی برای تماشا در فضای متاورس برجسته کرد. در طی همان پنج سال، انتظار می‌رود متاورس در بازار مد از افزایشی به 6.6 میلیارد دلار با نرخ شتاب رشد 36% برخوردار شود.

https://cointelegraph.com/news/metaverse-market-share-to-surpass-50-billion-by-2026-says-new-report

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × three =