چگونه از متاورس کسب در آمد کنیم

 

سازندگان NFT معروف Bored Ape به دنبال 5 میلیون دلار از سرمایه‌گذار سیلیکون ولی

 

به نقل از وبسایت theartnewspaper :

مجموعه‌دار مرموز کریپتو، یوگا لبز (Yuga Labs)، طبق گزارش‌ها در گفت‌وگوهایی با شرکت سرمایه‌گذار کسب و کار Andreesen Horowitz برای فروش یک سهم چند میلیون دلاری مذاکره می‌کند.

یوگا لبز، استارتاپی که NFTهای به شدت سودآور Bored Ape Yacht Club (BAYC) را خلق کرد، با شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی Andreesen Horowitz گفت‌وگوهایی اقتصادی را ترتیب می‌دهند که ممکن است در آن بین 4 الی 5 میلیون دلار ارزش در میان باشد.

در حالی که مذاکرات پیش می‌رود، مشخص کردن شرایط دقیق قرارداد ممکن نیست، یوگا لبز به دنبال این است که در این دور جدید جذب سرمایه یک سهم چندین میلیون دلاری بفروشد. این می‌تواند علامت نخستین سرمایه‌گذاری رسمی در عرصه‌ی مرموز و خلاقانه‌ی مجموعه‌داری باشد.

مجموعه‌ی Bored Apes یک مجموعه‌ی 10000 تایی از تصاویر دیجیتال میمون‌های بی‌تفاوت است که به صورت NFT درآمده است، و در آپریل سال گذشته منتشر شده. این مجموعه توانست بیش از 750 میلیون دلار حجم ارزش معامله ایجاد کند و سلبریتی‌هایی مثل پاریس هیلتون و اسنوپ داگ جزء دارندگانش بوده‌اند. رکورد فروش یک Bored Ape 740 اتریوم یا حدود 2.9 میلیون دلار بود، که در سپتامبر 2021 زده شد. و این NFT توسط توسعه‌دهنده‌ی بازی اتریومی سندباکس خریده شد. اوایل این هفته جاستین بیبر یک Bored Ape را به مبلغ 1.3 میلیون دلار، یعنی 300 درصد بیش از قیمت بازارش خرید.

خریدن یک Bored Ape به دارندگانش دسترسی به یک سرور دیسکورد اختصاصی را می‌دهد، علاوه بر این که آن‌ها می‌توانند از این میمون‌ها به عنوان تصویر پروفایلشان در فضای مجازی استفاده کنند. یوگا لبز بخشی از هر بار فروش NFTهای این مجموعه را برمی‌دارد.

 

منبع: https://www.theartnewspaper.com/2022/02/04/bored-ape-nft-founders-seek-dollar5bn-from-silicon-valley-investor-andreessen-horowitz

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =