شرکت ژاپنی نومورا

مدیر مالی شرکت ژاپنی نومورا (Nomura) در حال بررسی ارزهای دیجیتال و NFT با تیم جدید

به نقل از خبرگزاری کوین تلگراف، در اقدامی که ممکن است نشان‌دهنده علاقه زیاد یک سازمان به ارزهای دیجیتال و NFT باشد، هولدینگ نومورا (شرکت مالی و سرمایه‌گذاری ژاپنی) اعلام کرده است که یک تیم جدید برای بررسی فرصت‌های احتمالی در ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند.

مدیریت مالی شرکت نومورا گفت که در حال تغییر ساختار شرکت نوآوری آینده خود به یک شرکت دیجیتال کاملاً جدید هستند که در ماه آوریل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. هدف اصلی شرکت جدید افزایش استفاده مشتریان از دارایی‌های دیجیتال و ارائه خدمات مرتبط خواهد بود. کنتارو اوکودا، رئیس و مدیر عامل گروه Nomura گفت: «شرکت دیجیتال جدید منجر به همکاری عمیق‌تر بین ذینفعان داخلی و خارجی خواهد شد، جذب فناوری‌های دیجیتالی را تسریع می‌بخشد و خدمات به مشتریان ما را افزایش می‌دهد.»

مدیر مالی شرکت نومورا، که حدود 641 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد، اظهار داشت که هدف ایجاد این تیم افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در تمام عملیات‌های خود است. طبق گزارش‌ها، بخش جدید فرصت‌ها را در ارزهای دیجیتال و NFTها، در میان سایر دارایی‌های دیجیتال، بررسی خواهد کرد.

باوجود داشتن برخی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده، NFTها در ژاپن به‌طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. Nomura Holdings آخرین بازیگر اصلی است که به NFTها در این کشور به‌طور ویژه نگاه می‌کند. هفته گذشته، شرکت بزرگ تجارت الکترونیک ژاپنی راکوتن از راه‌اندازی پلت فرم معاملاتی NFT خود بانام Rakuten NFT خبر داد.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/japanese-wealth-manager-nomura-to-explore-crypto-and-nfts-with-new-unit

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

fifteen − 8 =