سندباکس و شرکت موسیقی با هم متحد شدند

سندباکس و گروه موسیقی وارنر (Warner) برای ساختن یک زمین با تم موسیقی متحد شده‌اند

به نقل از Cointelegraph:

شرکت‌های موسیقی جهانی درهای خود را رو به صنعت سرگرمی موسیقی در متاورس باز کرده‌اند.

 

سندباکس اعلام کرد که یک همکاری با گروه موسیقی وارنر (Warner Music Group) برای ساخت یک پارک ]مجازی[ با تم موسیقی و برگزاری کنسرت در بازی‌های متاورسی در پیش است. زمین گروه موسیقی وارنر در سندباکس قرار است میزبان کنسرت‌ها و تجربه‌های زنده‌ی هنرمندان شرکت‌کننده و استعدادهایی باشد که این گروه موسیقی نمایندگی می‌کند.

این شروع نخستین ورود گروه وارنر برای ورود به عرصه‌ی NFTها در متاورس است. بر طبق یک بیانیه که در اختیاز کوینوگراف قرار داده‌ شده، هدف این همکاری خلق تجربه‌های اجتماعی گسترده است که می‌تواند به هنرمندان گروه موسیقی وارنر قدرت ببخشد. سندباکس برای این هنرمندان فرصتش را فراهم می‌کند که با طرفدارانشان تعامل کنند، با سرگرمی مجازی تجربه کسب کنند و جریان‌های درآمدی جدیدی را طی دستیابی به یک جامعه‌ی جهانی بسازند.

سباستین بُرجت (Sebastian Borget)، مدیر ارشد اجرای و هم‌بنیان‌گذار سندباکس، می‌گوید که همکاری « متاورس را یک قدم به سمت انگیزه‌های که طرفداران صاحب آن‌اند و از طرف جامعه هدایت شده جلو می‌برد.» او می‌افزاید: «ما در حال شکل دادن به سندباکس به عنوان یک مقصد سرگرمی بامزه هستیم که در آن خالقان، طرفداران و بازیکنان می‌توانند این تجربه‌های گسترده، که اولین در نوع خود هستند، را داشته باشند و از طریق NFT بیشتر به هنرمندان موسیقی مورد علاقه‌ی خود متصل باشند.»

 

منبع: https://cointelegraph.com/news/the-sandbox-and-warner-music-group-to-create-music-themed-land

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 15 =