بازی متاورسی در یوتیوب

یوتیوب ایده‌هایی برای اعتبارسنجی NFTها می‌پروراند، تماشای بازی‌ها در متاورس

 

به نقل از خبرگزاری رویترز:

یوتیوب در مورد برنامه‌های بلاک‌چینی و متاورسی خود توضیح داد و گفت که این برنامه‌ها می‌تواند فناوری‌های نوظهور را مهار کند و جلوی کلاه‌برداری را در بازار روبه‌رشد هنر دیجیتال بگیرد، همچنین یک نقطه‌نظر اجتماعی‌تر برای محتوای بازی ارائه دهد.

بزرگترین سرویس استریمینگ دنیا سال گذشته در جست‌وجوی این بوده که با راهنمایی بهتر درمورد ویژگی‌هایی که به زودی افزوده خواهندشد کاربران را همراهی کند، و در این حین رقابت را با پلتفرم‌های بایت‌دنس (ByteDance) که تیک‌تاک را دارد و متا که اینستاگرام را افزایش دهد.

ماه گذشته، یوتیوب اعلام کرد که در حال اکتشاف در آن چیزی است که مدافعان به آن فناوری‌های وب 3 مثل توکن‌های غیرقابل واگذاری یا NFT می‌گویند، که می‌تواند کلیپ‌های ویدیویی، هنر یا دیگر دارایی‌های دیجیتالی باشد که به فناوری ثبت‌کننده‌ی بلاک‌چین وابسته است.

فروش NFT سال گذشته اوج گرفت، اما منتقدان می‌گویند که کلاه‌برداری، دزدی کپی‌رایت و دیگر رفتارهای شکارچی‌‌مآبانه بسیار رایج‌اند.

بلاگ یوتیوب نوشته: « دادن یک راه قابل اعتبارسنجی به طرفداران برای داشتن ویدیوها، عکس‌ها، آثار هنری و حتی تجربه‌هایی از سازندگان موردعلاقه‌ی آن‌ها به صورت اختصاصی می‌تواند یک دورنمای رقابتی برای خالقان و مخاطبانشان باشد.»

یوتیوب همچنین متاورس را در اولویت قرار داده‌ است، متاورس که عنصری از جنبش وب 3 است که دنیاهای مجازی به ‌اشتراک ‌گذاشته‌ شده را که مردم نوعاً با آواتارهایشان آن‌جا تعامل می‌کنند توضیح می‌دهد.

 

منبع: https://www.reuters.com/technology/youtube-floats-ideas-verifying-nfts-watching-games-metaverse-2022-02-10/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − seven =