نحوه بازی Alien Worlds متاورس

بازی Alien Worlds متاورس یکی از چند مدل بازی های است که شما می توانید در فضای متاورس از آن درآمد کسب کنید. بیایید در مورد Alien Worlds، یکی از بازی های مرتبط با این فضا و NFT صحبت کنیم. در این بازی ها می توانید برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال یا کریپتو متاورس مثل خرید زمین در متاورس فعالیت کنید.

برای بازی Alien Worlds متاورس به یک حساب کاربری WAX نیاز دارید. این یکی از محبوب ترین بازی ها از سال 2021 بود. بازی Alien Worlds متاورس محبوبیت خود را افزایش داد. همچنین بسیاری تصمیم گرفتند به دلیل رونق ارزهای دیجیتال شروع به انجام این بازی کنند. امروز ما در وبسایت متاورس پارسی می خواهیم به بررسی بازی Alien Worlds متاورس بپردازیم.

ویژگی های بازی Alien Worlds متاورس

یکی از ویژگی های کلیدی بازی Alien Worlds متاورس، ظرفیت کسب NFT است. کارت های درون بازی می توانند کار استخراج Trillium را پیشرفته تر کنند. اگر می خواهید روی بازی سرمایه گذاری کنید، یک بسته کمیاب می تواند مفید باشد.

بازی Alien Worlds متاورس چیست؟

Alien Worlds به هر بازیکن مجموعه ای از سه ابزار استخراج و یک درخت مهارت برای استخراج ارائه می شود. آن‌ها همچنین می توانند سیاره ای را برای کاوش و استخراج Trillium (TLM) انتخاب کنند.

آیا بازی Alien Worlds متاورس یک بازی ماینینگ است؟

Alien Worlds بازی مجانی است که در آن شما نقش یک کاوشگر فضایی را به عهده می‌گیرید و به عنوان یک فرد فعال در معدن نیز شناخته می‌شوید. در این بازی، سیارات و ماموریت‌های مختلف در دنیای مجازی متاورس منتظر شما هستند. داستان بازی در سال 2055 اتفاق می‌افتد و برخی از ساکنان زمین تصمیم گرفتند از جنگ و خشم خود فرار کنند. یک جامعه پیشرفته به نام فدراسیون، به عنوان پیشرفته‌ترین جامعه استخراج بیت کوین شناخته می‌شود. این جامعه پیام‌هایی از یک نژاد پیشرفت‌های بیگانه دریافت کرد که به کشف بزرگی منجر شد. در این بازی شما باید به عنوان یک کاوشگر فضایی به اکتشاف سیارات دیگر بپردازید و به دنبال بیت کوین‌های جدید بگردید.

Alien Worlds یک بازی ماینینگ است. هدف از این بازی به دست آوردن مواد شناخته شده به عنوان Trillium است. این مواد را می توان در سیاره های معدن پیدا کرد و واحد پول بازی است. زمانی که تریلیون را به دست آورید، به شما در سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز سیاره (سیاره DAOs) قدرت می‌دهد. هر سیاره یکی از آن‌ها را دارد و آن حکومت سیاره‌ای است.

درک NFT های بازی Alien Worlds متاورس

در حالی که بازی Alien Worlds متاورس را انجام می دهید و Trillium در حال استخراج است، فرصتی برای دریافت جایزه وجود دارد. در واقع این فرآیند یک نوع دریافت جایزه در این بازی است. این پاداش می تواند یک ابزار، یک مینیون، یک سلاح یا یک آواتار منحصر به فرد باشد. این اقلام NFT (توکن های غیر قابل تعویض) هستند و به دست آوردن آن‌ها از سنگ معدن دشوارتر است.

NFT های دنیای بیگانه در بلاک چین وجود دارند و می توانند آزادانه با سایر بازیکنان معامله شوند. این NFT ها با تریلیوم یا سایر ارزهای دیجیتال قابل مبادله هستند. توانایی دریافت پاداش بر اساس ترکیبی از شانس ابزار شما و قوانین پاداش سیاره است.

کاربرد NFT در بازی Alien Worlds متاورس

هر NFT نیز در بازی کاربرد دارد. می توان از آن برای داشتن قدرت ماینینگ بیشتر استفاده کرد یا یک سلاح خاص برای تجهیز بر روی مینیون باشد. این کارت های بازی NFT دارای مزایایی در بازی هستند و هر کارت یک رنگ دارد. NFT های درخشان تر در بازی بهترین هستند. همچنین می توانید با دریافت بسته راه اندازی بازی، مقداری از آن را در ابتدای بازی دریافت کنید. Alien Worlds نیز یک بازی مبارزه ای است زیرا برای محافظت از درآمد خود باید از سرزمین خود محافظت کنید.

کاربرد NFT در بازی Alien Worlds متاورس

استفاده و خرید Land در بازی Alien Worlds متاورس

Land در بازی Alien Worlds متاورس بخشی از هر یک از سیارات و پایگاهی برای شروع استخراج است. هر سیاره و زمین ویژگی های متفاوتی دارد. زمین ها در استخراج ضروری هستند زیرا تمام عناصر بازی از آنجا به دست می آیند. سیارات همچنین دارای یک محل استخراج هستند که به شما امکان می دهد بدانید چه مقدار تریلیوم می توانید دریافت کنید. زمین ها به میزان TLM که از آن‌ها اخذ می شود نیز کمیسیون دارند. این کمیسیون تعیین می کند که صاحب زمین چه تعداد سنگ معدن یا توکن TLM دریافت می کند.

ویژگی های استخراج TML در بازی Alien Worlds متاورس

زمین ها بر اساس شرایط جغرافیایی آن‌ها دسته بندی های دیگری نیز دارند. همچنین آگاهی داشتن از این نکته مفید است که برخی از انواع زمین ها در هر سیاره یافت نمی شوند. علاوه بر این، سایر سیارات در مورد استخراج توکن های TLM مزیت منحصر به فردی را ارائه نمی دهند.

سخن آخر

شما می توانید در هر نوع بازی Alien Worlds متاورس زمین بخرید. اگر صاحب زمین هستید، این‌ها درآمد غیرفعالی به حالت مالیات سیاره به شما می دهند. هر سیاره DAO یک درگاه اختصاصی برای دارندگان توکن Planet است. این کار باعث می شود تا به فرمانداران خود رأی دهند و جریان‌های Trillium و NFT را تخصیص دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

two × 4 =