بهترین ارزهای دیجیتال و پروژه های متاورس

طبق تحقیقات انجام‌ شده و بر عقیده بسیاری از کارشناسان در این حوزه، ارز دیجیتال متاورس دارای آینده بسیار درخشانی است. کسانی که به‌عنوان سرمایه‌گذار جهت خرید زمین در متاورس و ارز دیجیتال اقدام می‌کنند، قطعاً سودآوری بالایی را در آینده خواهد داشت. ما در این مطلب قصد داریم در مورد بهترین ارزهای دیجیتال و پروژه‌های متاورس برای سرمایه‌گذاری، توضیحاتی را به‌صورت کامل به شما ارائه دهیم. بنابراین اگر شما نیز وارد این دنیای بسیار هیجان‌انگیز و سودآور شده‌اید و می‌خواهید با آگاهی بیشتری برای خرید ملک اقدام در دنیای مجازی اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود کهحتما در ادامه با ما همراه شوید.

مزیت پروژه های متاورس

به طورکلی پروژه‌های متاورس در کنار کسب درآمد، باعث سرگرمی کاربران نیز خواهد شد.  تعدادی از ارزهای معروف متاورس بسیار قدیمی بوده و برخی از آن‌ها نیز به‌ تازگی به میان آمدند. در ابتدا باید به شکل خلاصه در مورد مفهوم ارز دیجیتال در دنیای متاورس و پروژه‌های آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

تعریفی از دنیای متاورس

متاورس یک ابر مجموعه‌ای از دنیای مجازی است که تمامی شرایط دنیای واقعی در آن پیاده‌ سازی شده است. به‌ طور مثال اگر شما یک شهربازی را در این دنیای مجازی تصور کنید که دچار هیچ‌گونه محدودیتی در وسعت و خلاقیتی نباشد، مسلماً تعداد شرکت‌کنندگان در این شهر بازی هرچقدر که افزایش یابد، محدودیتی وجود نخواهد داشت. برای پرداخت موارد مختلف ارز دیجیتال در این زمینه کاربرد دارد و می‌تواند تا حد چشمگیری در نسل بعدی و آینده اینترنت مؤثر واقع شود.

درحقیقت نمی‌توان تعریف درست و دقیقی را در مورد متاورس ارائه داد. از سوی دیگر نیز اغلب افراد متاورس را با  واقعیت مجازی اشتباه خواهند گرفت. این در حالی است که این ۲ نوع تکنولوژی و باوجود این‌ که به یکدیگر شبیه هستند، تفاوت‌های زیادی را با یکدیگر داشته و کاملاً مستقل از دیگ یکدیگر هستند. به‌ همین خاطر نیز نباید پروژه‌های متاورس را با دنیای سه‌ بعدی و موقعیت مجازی یکسان دانست.

معرفی بهترین  ارزهای دیجیتال و پروژه‌های متاورس

برای سرمایه‌گذاری در وهله اول باید به شما بگوییم که هر گونه بازی بلاکچینی لزوماً نمی‌تواند یک پروژه متاورس باشد. بنابراین بهتر است که ارزهای متاورس را به‌ هیچ‌ عنوان با آن‌ها یکسان ندانید. همچنین پروژه‌هایی که در متاورس وجود دارد نیز به‌ خودی‌خود یک متاورس نخواهند بود. برخی از بهترین ارزهای متاورس که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، حتماً جهت تهیه به یک پلتفرم به‌ خصوص نیاز دارند. به‌ عبارت‌دیگر برای توسعه این پروژه‌ها یک بستر مناسب باید مهیا شود.

از جمله بهترین پروژه‌های مشاوره برای سرمایه‌ گذاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیسنترالند  با ارز دیجیتال مانا

دیسنترالند جزو پروژه‌های بسیار قدرتمند است. ارز دیجیتال این پروژه در چند وقت اخیر دارای رشد بسیار چشمگیری بوده و قیمت آن تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. اما طبق پتانسیل بالایی که دیسنترالند دارد. همچنین انتظار می‌رود که قیمت رمز ارز آن رو به افزایش باشد. دیسنترالند جامعه مجازی بود که از تکنولوژی بلاک چین جهت ساخت آن استفاده‌ شده است. این پروژه از  اتریوم قدرت مورد نیاز خود را به دست می‌آورد.

می‌توان گفت که این پروژه سرمایه‌ گذاری و همچنین ارز دیجیتال آن، جزو پروژه‌های سرمایه‌ گذاری متاورس قوی بود که به شکل یک سازمان کاملاً مستقل غیرمتمرکز عمل می‌نماید. همچنین به‌طور مستقیم به واسطه کاربران کنترل و مدیریت می‌شود.

سندباکس با ارز SAND

یکی دیگر از بهترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در متاورس، ارز سندباکس با ارز دیجیتال سند است. البته که این پروژه در مقایسه با مورد قبلی که به آن اشاره کرده‌ایم، طرف‌داران کمتری دارد. اما جزو باسابقه‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری است  که در سال 2011 میلادی به‌عنوان یکک  بازی موبایل به میان آمد. اما پس‌از چند سال به‌طورکلی عملکرد آن متفاوت شد و فناوری بلاک چین روی آن پیاده‌سازی گشت.

بهترین ارزهای دیجیتال و پروژه های متاورس برای سرمایه گذاری

بلاک توپیا با ارز دیجیتال بلاک

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال و پروژه‌های متاورس برای سرمایه‌گذاری بلک توپیا است. این پروژه در مقایسه با موارد قبلی جدیدتر بوده اما رشد چشمگیر آن باعث جلب توجه اکثر کاربران شده‌ است. بر اساس تحقیقاتی که وجود دارد انتظار می‌رود که قیمت این ارز دیجیتال رشد چشمگیری داشته باشد. این پروژه ۱ آسمان‌خراش ۲۱ طبقه‌ای بود که با وارد شدن به آن به ۱ فضای بسیار بزرگ شامل فروشگاه‌ها و دفاتر کار گام می‌گذارید.

انجین کوین

انجین کوین یکی از پلتفرم‌های بسیار عالی برای ایجاد توکن غیر قابل تعویض است. انجین کوین کاملاً روی متاورس مرتفع متمرکز است. طبق تعریفی که سازنده این پروژه بیان دارد، انجین کوین از محصولاتی است که با گیم‌های مختلف ارتباط دارد.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت آموزش متاورس می‌توانید به مجموعه ما اعتماد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ten + eighteen =