پروژه کریپتو وکسل

متاورس تجارت و فناوری نوپایی بوده که مورد توجه کارشناسان و متخصصان بازار های مالی و فناری های دیجیتال است. با بررسی پروژه های معتبر جهت فعالیت در متاورس می توانید به درامد زایی از متاورس برسید. در ادامه به نکات مهم در انجام مراحل توسعه پروزه می پردازیم.

پروژه کریپتو وکسل

کریپتو وکسل مانند سایر پلتفرم های متاورسی بر روی بستر بلاک چین توسعه یافته است و یکی از پروژه های معتبر جهت فعالیت در متاورس به شمار می رود. برای زیرساخت های جاده ها، ساختمان ها و زمین ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این پروژه می توانید زمین خود را در متاورس ایجاد کرده و از امکانات بی پایان استفاده نمایید.

قابلیت خرید و فروش زمین در پلتفرم کریپتو وکسل وجود دارد. امکان ساخت و ساز زمین های اختصاصی خریداری شده وجود داشته و کاربران می توانند از مرورگر خود برای دسترسی به زمین و ایجاد فعالیت های مختلف استفاده نمایند. در نظر داشته باشید این پروژه در سال ۲۰۱۸ معرفی شده که مرجع رسمی برای خرید و فروش این پلتفرم صرافی اپن سی است. کریپتو وکسل جای پیشرفت داشته و یکی از پروژه های قابل سرمایه گذاری محسوب می شود.

پروژه کریپتو وکسل

پروژه Somnium Space

یکی از جدید ترین تکنولوژی های ساخت بشر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بوده که توانست در متاورس کاربرد های بسیاری داشته باشد. پروژه Somnium Space در واقعی دنیای واقعیت مجازی بوده که در پلتفرم که در بلاک چین اتریوم توسعه یافته و یکی از پروژه های معتبر جهت فعالیت در متاورس به سمار می رود. تمام بخش های این پلتفرم اپن سورس بوده و کاربران می توانند پس از خرید زمین، دارایی های مختلف را در زمین خود داشته باشد.

به عنوان مثال ساخته زمین، خانه، ساختمان تجاری و واحد ساخته شده بخشی از امکانات این پروژه است. اگر توانایی برنامه نویسی را داشته باشید، می توانید در بستر های مختلف زمین را شخصی سازی کرده و در توسعه پروژه شرکت نمایید

پروژه Webaverse

برای سرمایه گذاری موفق و شرکت در پروژه های مطالعاتی و پروژه های معتبر جهت فعالیت در متاورس است. اگر علاقمنداین سری پروژه ها باشید می‌توانید سراغ پلتفرم Webaverse مراجعه کنید. این پلتفرم اپن سورس بوده و می توانید با استفاده از توکن های ارز دیسنترالند معاملات خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید این پروژه قابلیت اجرا در مرورگر های مختلف را داشته و می توانید از واقعیت مجازی برای درک بهتر پروژه استفاده نمایید.

پروژه Webaverse در اول مسیر توسعه قرار گرفته و می توانید از طریق کتابخانه های جاوا اسکریپت در توسعه‌ی آن شرکت نمایید. برای خرید زمین در متاورس و آموزش متاورس با متاورس پارسی در ارتباط باشید.

پروژه Webaverse

بازی AAG Ventures

اگر اهل بازی های متاورسی هستید، بازی AAG Ventures را پیشنهاد می کنیم. این پلتفرم یک پروژه جهانی و عمومی بوده و به صورت اپن سورس فعالیت می کند. از طریق بازی می توانید پول زیاد به دست آورده و سودآوری نقدی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی AAG Ventures با کارشناسان متاورس پارسی در ارتباط باشید. اگر قصد خرید زمین متاورس یا آموزش مطالب مرتبط را دارید، مقالات سایت را مورد بررسی قرار دهید.

بلکتوپیا

یکی از بزرگترین و عظیم ترین پروژه های متاورسی بلک توپیا بوده که در واقع یک آسمانخراش ۲۱ طبقه در جهان متاورسی را به تصویر می کشد. این پروژه یکی از پروژه های معتبر جهت فعالیت در متاورس و اولین آسمان خراش های بلاکچین و ارز دیجیتال محسوب می‌شود که در بسیاری از صرافی ها امکان خرید و فروش آن وجود دارد. طبق برآورد های انجام شده به خاطر اینکه این این پلتفرم دارای ۲۱ میلیون سکه است به خاطر همان در ۲۱ طبقه توسعه یافته است.

با ایجاد آواتار شخصی خود می توانید زندگی اجتماعی در این پلتفرم داشته و به خرید و فروش اقدام نمایید. تبلیغات گسترده، خرده ‌فروشی و عمده ‌فروشی یکی از راه ‌های کسب درآمد بوده که می توانید انجام دهید. پروژه بلک توپیا پس از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توانست موفقیت های بسیاری را کسب نماید و ۷۵۰ برابر قیمت ارزهای اولیه خود رشد کرد. این بازی پلتفرم مناسبی برای سرگرمی و کسب درآمد شما خواهد بود.

بحث امروز ما در مورد بررسی پروژه های معتبر جهت فعالیت در متاورس بود. امیدواریم مورد مطالب ارائه شده در سایت متاورس پارسی توجه شما قرار گرفته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

twenty − eight =