پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس چگونه است؟ 

پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس به عوامل مختلفی در بازار متاورس کوین ها بستگی دارد. در حال حاضر، ما با استفاده از خدمات متمرکز ارائه شده توسط آمازون، گوگل و سایر شرکت های فناوری، با اینترنت تعامل داریم. بنیانگذاران Blockstacks استدلال کردند که شرکت های فناوری مانند صنعت کریپتو متاورس و بلاک چین نباید قدرت کنترل اینترنت را داشته باشند. در عوض، باید ایدئولوژی اصلی اتصال سرتاسر مدیریت شده توسط خریداران را تکرار کند. امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس صحبت خواهیم کرد.

پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس‌ و ایده Blockstacks

ایده Blockstacks در پایان نامه یکی از بنیانگذاران آن که دکترای خود را به پایان رساند، مطرح شد. Blockstacks برای مدت طولانی در حال توسعه بوده است، که تقریباً در سال 2013 با یکی دیگر از بنیانگذاران به نام Ryan Shea، یک مهندس نرم افزار سابق شروع شد. پس از تأسیس در پرینستون، توسعه دهندگان برای کار بیشتر روی پروژه خود، مقداری بودجه اولیه را دریافت کردند.

سپس، در سال 2016 مجموعه‌ای از نشریات تحقیقاتی دارای بررسی‌ منتشر شد که بودجه بیشتری را به همراه داشت و Blockstack در نهایت بین سال‌های 2016 تا 2017 بیش از 4 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. در نهایت، فروش توکن 50 میلیون دلاری در سال 2019 ICO این ارز دیجیتال آینده‌نگر را به ارمغان آورد.

تحولات Stacks متاورس در سال 2020

پس از تغییر نام در سال 2020، شبکه STX یک هویت منحصر به فرد برای خود ایجاد کرد و متعاقباً منجر به جهش عظیمی در ارزش گذاری آن شد. در ابتدا پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس از 0.47 دلار به 2.90 دلار در چند ماه اول سال 2021 بود. پس از مواجهه با فعل و انفعالات بازار، STX بار دیگر به بالاترین سطح قبلی نزدیک شد. در حال حاضر، سکه STX و Blockstack PBC پتانسیل بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال با روند صعودی دارند.

تحولات Stacks متاورس در سال 2020

پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس در سال های آینده

با ادامه رشد قراردادها و تجهیزات هوشمند در شبکه بیت‌کوین، توکن STX در آینده به روند صعودی جدیدی خواهد رسید. همانطور که گفته شد، Stacks دارای پتانسیل قابل توجهی است و نمی توان آن را انکار کرد. ایده استفاده از حریم خصوصی و امنیت بیت کوین برای تطبیق با عملیات آن، مسلماً یکی از اقدامات بسیار جسورانه در توسعه یک اکوسیستم با استفاده از BTC است.

کارایی Stacks متاورس چیست و پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس چگونه است؟

Stacks یک بلاک چین با کریپتو متاورس لایه یک است که به قرارداد هوشمند و توسعه برنامه های غیرمتمرکز با استفاده از ارز دیجیتال BTC می پردازد. از آنجایی که بیت کوین به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است، یکی از امن ترین شبکه های رمزنگاری است. علاوه بر این، به مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت نیز می پردازد.

Stacks قصد دارد از آن برای توسعه اکوسیستم قراردادهای هوشمند خود برای اینترنت غیرمتمرکز استفاده کند. Stacks قصد دارد پلت فرم محاسباتی غیرمتمرکز برای نسل بعدی اینترنت باشد.

هدف و پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس

Stacks بر توسعه پلتفرمی تمرکز دارد که در آن حریم خصوصی می تواند حفظ شود و فقط خریدار داده های خود را کنترل کند. در حال حاضر، این کریپتو متاورس ها ده ها هزار کاربر فعال دارند و بیش از یک میلیون خریدار در اکوسیستم خود دارند. در جامعه کریپتو متاورس، Stacks در حال افزایش محبوبیت خود است.

تغییر برند Blockstack به Stacks

در بخش های قبل ویژگی های Stacks و پیش‌بینی قیمت Stacks متاورس را گفتیم. از آنجایی که Blockstack PBC روی تمام پروتکل های اصلی توسعه یافته در Blockstacks کار می کرد، به Stacks تغییر نام داد تا پروژه منبع باز Blockstacks از Blockstack PBC جدا شود. Stacks یک توکن ارز دیجیتال به نام STX داشت و متعاقباً، Mainnet آن، Stacks 2.0، در ژانویه 2021 راه اندازی شد. اگرچه این مرحله از رشد و شناخت ارز دیجیتال Stacks حمایت کرد. اما پتانسیل احتمالی آینده را نیز مورد تایید قرار داد. در حالی که تغییر نام بر اکوسیستم بلاک چین یا قصد اصلی آن تأثیری نداشت، در عوض یک تغییر زیبایی بود که توسعه دهندگان Blockstack به آن پرداختند.

سخن آخر

Stacks 2.0 بر نیاز به ایجاد تراکنش های مقیاس پذیر و قراردادهای هوشمند عمومی بدون تغییر بیت کوین تاکید می کند. همانند خرید زمین در متاورس با استفاده از متاورس کوین ها شما می توانید از Stacks هم استفاده کنید. به عنوان مثال، استخراج کنندگان Stacks متاورس می توانند STX را با استفاده از بیت کوین استخراج کنند. در حالی که دارندگان Stacks می توانند دارایی های STX خود را قفل کنند تا نقدینگی را اضافه کنند و از نظر پاداش سود کسب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

five × two =