تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس

می توانید با تجهیزات هوشمند در متاورس، فعالیت و کسب درامد داشته باشید. تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس را به دو دسته تقسیم می کنیم که در ادامه همراه ما باشید.

متاورس کجاست؟

متاورس کجاست ؟ یک دنیای دیجیتالی بوده که تلفیقی از واقعیت فیزیکی و مجازی است. در متاورس امکان فعالیت های مختلف از جمله کسب درآمد، بازی گیم، خرید و فروش زمین، ساخت و ساز، برگزاری جلسات و فعالیت های نظیر آن وجود دارد. شرکت های بزرگ جهانی سرمایه های میلیارد دلاری در این زمینه سرمایه گذاری می کند. برای اینکه بتوانیم بهتر در متاورس فعالیت کنیم، باید ابزار های لازم را داشته باشیم.

دسته اول

  • گوشی هوشمند ارزان قیمت

گوشی موبایل اولین پل ارتباطی بین جهان فیزیکی و مجازی و به عنوان اولین تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس محسوب می شود. می توانید با سیستم‌عامل‌های مختلف موبایلی وارد پلتفرم های متاورسی شوید. بیشتر پلتفرم های متاورسی برای گوشی موبایل حالت بازی داشته ولی می توانید از سایر امکانات پلتفرم ها در گوشی موبایل نیز استفاده نمایید. هدف از ساخت پلتفرم های اندرویدی و ios، تعامل کاربر با جهان متاورس و ارتباطات موثر در آن است.

برای آموزش خرید زمین در متاورس و آموزش متاورس با سایت متاورس پارسی در ارتباط باشید تا روش های موثر و مفید در زمینه متاورس را آشنا شوید.

گوشی هوشمند ارزان قیمت

  • سیستم ویندوزی

یک دیگر از تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس، رایانه شخصی است که می توانید از طریق لپ تاپ نیز وارد متاورس شوید. پلتفرم هایی همچون دیسنترالند از معروف ترین پلتفرم هایی است که برای سیستم ویندوزی رایانه شخصی ارائه شده است. با استفاده از سیستم های سخت افزاری شرکت اپل نیز می توانید وارد پلتفرم‌های بازی متاورسی شوید.

برای ورود می توانید کیف پول خود را وارد افزونه های نرم افزار مرورگر گوگل کروم کانکت نمایید. در زمان ورود به متاورس کیف پول شما کانکت می شود.

  • انواع کنسول های بازی

قبل از پلتفرم های متاورسی، بازی های دستگاه کنسول جنبه سرگرمی داشته و بیشتر برای اوقات فراغت استفاده می شد. امروزه می توانید با استفاده از کنسول ایکس باکس و پلی استیشن در پروژه های متاورسی شرکت نمایید. با توجه به اینکه مایکروسافت فعالیت خود را در متاورس شروع کرده، می توانید از این قضیه به نحو احسن استفاده نمایید. به عنوان یکی از تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس، کنسول های بازی را در نظر داشته باشید.

تفاوت های آنچنانی بین کنسول بازی یا رایانه شخصی وجود نداشته و می توانید از هر دو استفاده نمایید. در نظر داشته باشید برای بازی و بهره مندی از پلتفرم های متاورسی در سیستم کامپیوتر شخصی، باید از سخت افزار نسبتا قوی استفاده نمایید.

دسته دوم

  • هدست واقعیت مجازی

برای اینکه بتوانید واقعیت مجازی متاورسی را بهتر و به صورت سه بعدی تجربه نمایید، به شما خرید هدست های واقعیت مجازی را پیشنهاد می کنیم. این تجهیزات یکی از تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس بوده که توسط شرکت های مختلف فعال در زمینه های تکنولوژی تولید می کنند. یکی از اهداف تولید آن بهره مندی از دنیای متاورس است. در نتیجه بتوانید تعامل بهتری در متاورس داشته باشید.

فیس بوک یکی از شرکت‌های فعال در متاورس بوده که از واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرده است. هدست های واقعیت مجازی قیمت آنچنان بالایی نداشته و با حداقل قیمت ۳۰۰ دلاری می ‌توانید دستگاه واقعیت مجازی با کیفیتی را خریداری نمایید.

هدست واقعیت مجازی

  • عینک واقعیت افزوده

به عنوان آخرین تجهیزات هوشمند برای فعالیت در متاورس، عینک واقعیت افزوده را پیشنهاد می کنیم. می‌توانید محیط فیزیکی را در متاورس مشاهده نمایید. عینک واقعیت افزوده برای برخی بازی ها موفق ظاهر شده است که می ‌توانید تلفیقی از محیط فیزیکی و محیط مجازی را با عینک تجربه نمایید.

عینک واقعیت افزوده وزن سنگین تری از عینک های ساده داشته ولی وزن آن از هدست واقعیت مجازی کمتر است. قیمت عینک های واقعیت افزوده کمی گران تر از هدست ها بوده ولی پس از عرضه انبوه آن ممکن است قیمت آن کاهش یابد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به بحث تجهیزات هوشمند لازم برای فعالیت در متاورس بپردازیم. دسته اول شامل گوشی هوشمند و سیستم ویندوزی بوده که برای فعالیت در متاورس بسیار ضروری است. اگر می خواهید به صورت جدی تر و واقعی تر در متاورس فعالیت کنید، به شما استفاده از هدست واقعیت مجازی و عینک واقعیت افزوده را پیشنهاد می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 13 =