فرآیند ایلوویوم متاورس

فرآیند ایلوویوم متاورس می تواند به تبلیغات خود ادامه دهد و با انتشار کامل خود در سال 2023 به بزرگ‌ترین بازی های رمزنگاری تبدیل شود. با استفاده از آموزش متاورس شما می توانید در انجام بازی های متاورس نیز مهارت کسب کنید. بازی های کریپتو برای سال 2023 آغاز می شود و یکی از پیشتازان آن بازی ایلوویوم است. فرآیند ایلوویوم متاورس مجموعه ای از بازی های آینده و اولین دنیای بازی های بلاک چین تعاملی است که یک تجربه بازی سه گانه را ارائه می دهد. این شامل یک گردآورنده موجودات اکتشافی جهان باز به نام Overworld، یک شهرساز به نام Zero و یک مبارز خودکار به نام Arena است. هر سه بازی بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شدند. موضوع امروز ما در وبسایت متاورس پارسی در ارتباط با فرآیند ایلوویوم متاورس است.

فرآیند ایلوویوم متاورس در سال 2023

ایلوویوم که برای عرضه کامل در سال 2023 برنامه ریزی شد، قصد دارد تا به بزرگترین دنیای بازی های رمزنگاری شده در بازار تبدیل شود. در مواجهه با بازار نزولی در سال 2022، فرآیند ایلوویوم متاورس به دلیل تیم قوی سازنده خود توانسته است انتظارات و تعامل بالایی را حفظ کند. دنیای بازی ایلوویوم یک پروژه «اول بازی و دوم کریپتو» است. همچنین دارای یک مدل توکنومیک است که از مالکیت غیرمتمرکز و پاداش‌دهی پشتیبانی می‌کند.

 

positive tailwinds در فرآیند ایلوویوم متاورس

اگرچه ایلوویوم از بخش positive tailwinds سودمند سود می برد. اما در راه اندازی بازی نیز negative headwinds واضحی وجود دارد که با ریسک ها و چالش های مربوط به بازی های رمزنگاری و سنتی مرتبط است.

  • The Scoop on Illuvium: قابلیت همکاری و بازی AAA
  • جذب سرمایه موفق ایلوویوم امکان تمرکز بر توسعه بازی و هنر را فراهم می کند
  • مدل توکنومیکس ایلوویوم و مشارکت ImmutableX:
  • سرمایه گذاران با وجود افت قابل توجه همچنان در حال نگهداری هستند
  • The Scoop on Illuvium: قابلیت همکاری و ایجاد بازی AAA (triple A)

فرآیند ایلوویوم متاورس در آینده

ما معتقدیم که ایلوویوم می‌تواند به یک موفقیت بلندمدت در اکوسیستم بازی‌های کریپتو تبدیل شود و حتی به طور بالقوه مستقیماً با بازی‌های سنتی AAA web2 رقابت کند. ایلوویوم قول می دهد که عملکردی پویا و قابل تعامل بین سه بازی در جهان خود ایجاد کند، شاهکاری که هنوز در فضای بازی سنتی web2 انجام نشده است.

سری بازی‌های فرآیند ایلوویوم متاورس: Overworld، Zero و Arena

در اکوسیستم Illuvium، قابلیت همکاری به این معنی است که دارایی‌ها در یک بازی می‌توانند بین بازی‌های دیگر منتقل شوند. بنابراین بر آنچه در آن ویژگی‌های دیگر در طول بازی اتفاق می‌افتد تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، بازیکنان می توانند Illuvials را در بازی Overworld جمع آوری کنند و سپس می توانند از آن‌ها به عنوان آیتم های قابل بازی در بازی Arena استفاده کنند. بازیکنان برای اینکه بتوانند بین مناطق در Overworld سفر کنند، ابتدا باید سوخت را در Zero استخراج کنند (یا بخرند).

فرآیند ایلوویوم متاورس و Interoperability

“Interoperability” یک کلمه رایج متاورس است اما در حال حاضر اجرا نمی شود. فناوری زیربنایی بلاک چین می تواند مالکیت را ثابت کند. اما انتقال دارایی ها بین جهان های بسته کاربردی نیست. با این حال، انتقال دارایی‌های گفته شده بین بازی‌های ایجاد شده توسط یک استودیو – در این مورد، استودیوی پشتیبان Illuvium – چیزی است که Illuvium Game Universe قصد دارد پیشگام باشد. ما این را نقطه‌ی نیمه‌ی راه بین یک تجربه‌ی متاورس کاملاً تحقق‌یافته و قابل تعامل و پلت‌فرم‌هایی که امروزه وجود دارند در نظر می‌گیریم.

فرآیند ایلوویوم متاورس و Interoperability

جذب سرمایه موفق فرآیند ایلوویوم متاورس امکان تمرکز بر توسعه بازی و هنر را فراهم می کند

بازار بازی web2 بین بازی‌های سه‌گانه A و بازی‌های مستقل تقسیم شد. بازی‌های Triple-A به بودجه، دوره توسعه و هزینه‌های بازاریابی بسیار بیشتری نیاز دارند. در حالی که ساخت بازی‌های مستقل ارزان‌تر و راه‌اندازی آن آسان‌تر است. تفاوت بین بازی‌هایی مانند Fortnite یا Call of Duty را در مقابل بازی‌های معمولی کم فای مانند Among Us یا Fall Guys در نظر بگیرید. اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های کریپتو که تاکنون راه‌اندازی شدند، طبق استانداردهای صنعت بازی‌های ویدیویی وب۲ در نظر گرفته می‌شوند. ما معتقدیم فرآیند ایلوویوم متاورس اولین بازی واقعی Triple A است که در اکوسیستم بازی‌های کریپتو راه‌اندازی شد.

سخن آخر

بودجه ایلوویوم عمدتاً از طریق صدور توکن و فروش موفق زمین NFT به دست آمد. در مارس 2021، این پروژه تقریباً 5.5 میلیون دلار در مرحله اولیه و 38 میلیون دلار در TGE (رویداد تولید توکن) جمع آوری کرد. در ژوئن سال 2022، ایلوویوم 72 میلیون دلار (در میان بازار نزولی) در فروش زمینی از نزدیک به 20000 NFT که نشان دهنده قطعه زمین در محیط بازی بود، جمع آوری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

six + 11 =