پلتفرم معتبر و مشهور NFT، Colexion، پنج میلیون دلار برای گسترش متاورس خود در نظر می‌گیرد

 

به نقل از nftnewstoday :

Colexion، پلتفرم NFT محبوب و معتبری که تجربه‌ها و خدمات چندگانه‌ی دیگری نیز ارائه می‌دهد، 5 میلیون دلار سرمایه گذاشته‌ است تا تیم بتواند زیرساخت ضروری آوردن عموم مخاطبین به جهان NFT را بسازد.

این پلتفرم عزمش را جزم کرده که صنعت NFT را فراتر از چیزی که پلتفرم‌های معامله‌ی سنتی به هنرمندان و مجموعه‌داران ارائه می‌دهند، ببرد. پلتفرم‌های مشهور و معتبر NFT همچنین دسترسی به موزه‌های مجازی شخصی‌سازی شده را به شما می‌دهند، بازی‌های متنوع «بازی کن پول دربیار (play-to-earn)»، مسابقات مجازی و در کل متاورس.

Colexion رشد کرده است تا بزرگترین مارکت‌پلیس NFT آسیا بشود، و همچنین توجه مؤسسات سرمایه‌گذاری و حامیان شخصی متنوعی را جلب کرده است.

تمرکز اصلی Colexion رسمی کردن NFTهای اشخاص مشهور است و اطمینان حاصل کردن از این که این NFTها برای توده‌های مردم هم قابل دسترس هستند.  انسان‌های معروف یا سلبریتی شامل ستاره‌ی های سینمای هندی، بازیکنان بین‌المللی کریکت، و دیگر ورزش‌های جهانی و ستاره‌های سینما هستند که هر یک NFT خاص خود را دارند. علاوه بر این، Colexion تا کنون حقوق اختصاصی بسیاری از بازیکنان بین‌المللی کریکت، بازیگران بالیوود، تالیوود، ستارگان تلویزیون، لیگ‌های ورزشی متنوع جهانی و هندی، و دیگر ورزشکاران افسانه‌ای را دریافت کرده است.

به علاوه، کاربران می‌توانند موزه‌ی مجازی سلبریتی‌ها را که سفر زندگی‌شان را نشان می‌دهد تجربه کنند. این موزه جزء پیوسته‌ی متاورس Colexion است. زیست‌بومی که در آن کاربران از تورهای مختلف لذت می‌برند، کنسرت‌ها را در شکلی جدید تجربه می‌کنند، و این گسترشی دیگر در جهان متاورس محسوب می‌شود، جایی که یک جامعه‌ی متنوع می‌توانند با هم به یک هدف مشترک دست یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

thirteen + 10 =